Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

30. června (2007)

30. 06. 2007
6
15
2925
Autor
Noe1

Kdo se cítí, ten se vtípí

Je čas tvořit a je čas mazat.
 
Máťuška svině opilá mocí si rochní,
a všichni přizdisráči s ní.
Sní o tom, že jim
hodí ohlodanou kost
nechá plivnout
a kopnout do bezmocných.

Je to orvellovský čas.
 
Lhář, podvodník a hulvát
je vydáván za vzorného tatíka
z vůle lidu - anonymů
žvanil za spasitele
polopravdy a fráze
za fakta a činy.

a zbabělé malé kurvičky nadávaj
z přítmí - všem do kurev
na potkání.

Byl čas tvořit
a teď
čas mazat.

 


15 názorů

Aislando
06. 02. 2008
Dát tip
a zbabělé malé kurvičky nadávaj z přítmí - všem do kurev na potkání. Totok je mazec....

Aislando
06. 02. 2008
Dát tip
a zbabělé malé kurvičky nadávaj z přítmí - všem do kurev na potkání. Totok je mazec....

dadik
30. 06. 2007
Dát tip
jest to tak**

Jerry_Shit
30. 06. 2007
Dát tip
Až bude na Písmáku zase svoboda slova a zmizí cenzura, vrátím se. Zatím budu dělat mrtvýho vakovlka... :)

martinez
30. 06. 2007
Dát tip
bude ti smutno, Jerry... já už z jednoho serveru odešla - nesmazala jsem se ale mlčím tam skoro pořád, jen nakukuju ale už se neúčastním tako jako třeba tady - byla jsem tam rok a poznala spoustu lidí, naštěstí se lidi neopouštěj tak lehko jako literární servery a já nikam nepůjdu už, naopak upevním pozice :o)

Jerry_Shit
30. 06. 2007
Dát tip
Ano, i já odejdu. Na ty jejich výllevy nejsem zvědavej. :( ***************************************T+O+K

martinez
30. 06. 2007
Dát tip
Noe, ty pokušiteli...to ty budeš dřív smazanej... jak to probíhá? zapíjíš to? :o)

Noe1
30. 06. 2007
Dát tip
už abys bylla ten redaktor, abys mi mohlla dát nějakej ten výběll :-)))))

martinez
30. 06. 2007
Dát tip
he he - tak esi je tam povinnost výběru, tak prýmky ani nebudou... nebo ne dlouho :o)

Noe1
30. 06. 2007
Dát tip
to co je ve zllatém výběru :-)))) ... opravdu vellmi repre díllo :-)))

martinez
30. 06. 2007
Dát tip
eště nemám prýmky kapitáne, ale nevím přesně kerý myslíš - to pro nebo proti mazání?

Noe1
30. 06. 2007
Dát tip
je úlevné napsat bez autocenzury co si myslím, a těšit se na zásah cenzury :-)))) tebe mezi přizdisráče? Jedině když dáš výběr tomu prohllášení o mazání nicků :-))))

martinez
30. 06. 2007
Dát tip
chjo, kapitáne lůzný... škoda tvého talentu... budu tě navštěvovat v exilu a vzpomínat na tě s láskou a něhou... snad si mě nešupneš mezi přizdisráče - dyž už tak já rači za zdí :o) mám tě ráda...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru