Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Těžká skvrna

02. 07. 2007
7
12
2260
Autor
Dáša

co je to úleva ...

Chci plout po řece jako

velký kus hadru

bez hlavy

jako kus mokrého hadru

z rukou osudu puštěná

urvaná

konečně urvaná!

 

plout po řece jako

rejnok

velký kus masa

bez hlavy

aby nemusel narazit


12 názorů

Janina6
28. 11. 2007
Dát tip
Není to příjemný... není to optimistický... ale já s tím souzním, i když je to k nevíře :-)***

Upír
14. 11. 2007
Dát tip
Hm..tak tohle se mnou nějak koresponduje-možná,že tam trochu,ale úplně maličko cítím svého milého Frantu Gellnera.

Bossman
07. 08. 2007
Dát tip
Nestacila by helma??? :-D

Jopol
06. 07. 2007
Dát tip
Rádo se stalo; já jsem vlastně dost hodně náročný čtenář, ale když vidím kvalitu, rád vyjádřím svoje uznání.

Dáša
03. 07. 2007
Dát tip
Děkuji vám! Vaše názory jsou pro mě velmi cenné ... Nechci psát něco, co je apriori nesrozumitelné a nedává smysl, ale píšu to, co mě napadá spolu s pocity, které prožívám ... pro ROMAN_L: proč se do mě navážíš za to, co jsem napsala? stačí snad jen tvůj názor na báseň, ne? vždyť mou osobu neznáš ...

Jopol
02. 07. 2007
Dát tip
Stejně jako u tvé minulé básničky: máš zřejmě opravdu smysl pro subtilní jinotaj (natolik subtilní, že zřejmě ne každému čtenáři je bez dalšího srozumitelný a přístupný). To "aby nemusel narazit" je vynikající!

z čeho pramení ta odevzdanost? Nebo je to jen touha po odevzdanosti? Ale čte se to pěkně...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru