Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mazanice

03. 07. 2007
1
18
1978
Inspirace trochu vázne,
když někoho Vella smázne.

18 názorů

Až budou zpátky všichni smazaní, budu spokojen... :)

Oldjerry
03. 07. 2007
Dát tip
Hlele tasmánský vakovlku - není to trochu s křížkem po funuse ? poměry se již stabilizují jako po každé bouřce ve sklenici vody. Jarouch - čemu se divíš ? Devalvace redaktortví pomalu probíhá už delší dobu. Tohle je uznávací funkce za pracovitost a láskomalebnou tvořivost. Jsou tu jiní, u nichž to vzbuzuje nejen pochybnosti, ale přímo averze...

Jerry_Shit
03. 07. 2007
Dát tip
Řadím si do Klubka. :)

Rabb: Právě toho se bojím. :) T_O36: Já určitý věci neprotahuju, jde mi spíš o stručnost a výstižnost. Ale Tvojí kritiky si vážím. Dík.

Rabb
03. 07. 2007
Dát tip
neboj.. ..má zásoby.

Pokud Velle nedojde krém... :)))

Rabb
03. 07. 2007
Dát tip
mi vázne inšpirácia i s vazelínou.. ..i bez toho, aby se někdo namazal.. ..třeba krémem.. ..že.

A já vůl si myslel, že "=" jsou oči. :)

martinez
03. 07. 2007
Dát tip
takže úžas, překvapení... no tak to sem pochopila dobře... :o)

jarouch
03. 07. 2007
Dát tip
hieroglyfy - zkus to obrátit o 90° po směru hodinovejch ručiček, vznikne ti z toho smajlík s otevřenou hubou :) akorát ten nos má posunutej protože písmo arial má vysoko "="... ;)

martinez
03. 07. 2007
Dát tip
no nedokážu to plně ocenit dyž nevím kdo že má tu radost... ale su ráda, že mi to eště nikdo neomlátil o hlavu, co bych zapírala... díky teda :o)

martinez: Taky Ti gratuluju k redaktorství. :) Mám z toho radost...

martinez
03. 07. 2007
Dát tip
jarouch - nevím esi dobře chápu ty hieroglyfy... díky :o)

jarouch
03. 07. 2007
Dát tip
ne spíš inspirace, ale chuť sem něco strkat a kritizovat... martinez redaktorka??????? =-O =-O =-O To jo hodně štěsti

martinez
03. 07. 2007
Dát tip
ten nick vypadal už od pohledu podezřele :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru