Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

na okraji srdce

05. 07. 2007
11
42
4335
Autor
Ó

 

dnes rozpadá se svět
jen polovina zůstává
tváří se
jakoby se nic nestalo
ale jediný krůček
nás dělí od vzduchoprázdna
ještě polibek
ústa se otvírají
cítíš však
   jenom

        propast...


42 názorů

Manuamanua
12. 12. 2009
Dát tip
Ani nevím, co říct, dobré, smutné.

prominou hrubku...ztratily..samozřejmě:o)

já také kavárny miluji...jen se někam ztratili..anebo ten výhled z okna již je jiný...tolik bych si přála...Lubošku:o)

Ó
11. 01. 2008
Dát tip
...já kavárny miluji...už jsem byl v kavárně asi třikrát nebo čtyřikrát...

Ó
11. 01. 2008
Dát tip
...au...rybka štípla leknin...

to nebyla kavárna...to bylo tady,Lubošku:o)

Ó
23. 12. 2007
Dát tip
....já taky...

Anyz
23. 12. 2007
Dát tip
brrr nene propasti nemam rada bojim se jich

Ó
16. 12. 2007
Dát tip
...no, to je tak...předtím se stalo něco moc příjemného...pak se ukázalo , že nemám na překročení "bariery"... a pak byla krize...teď se těm nejsilnějším zážitkům vyhýbám...a zase nemám ani tak velké krize...

veľmi smutne si písal v tomto období...poznám také obdobia...*

opravdu všem? na čelo ne,mi do vlasů:o)

Ó
06. 11. 2007
Dát tip
.......posílám Vám všem...pusu...na čelo...

palino8
06. 11. 2007
Dát tip
ak je to len dočasne, dá sa to vydržať

satannáš
15. 07. 2007
Dát tip
miniaturka jak víno T

aha....já dnes jsem rozpustilá,mohu si to dovolit,pracuji na dětském....,budu taková vždycky a krásný den ! :o)....pusa...

Ó
12. 07. 2007
Dát tip
...anebo...pusa....pusa...chrabě Kocharowski...

Polibek pusinka Vy jste mi dal hubičku můj milý... Manon:o)

Ó
11. 07. 2007
Dát tip
...pusa...

tak to je prima,že se směješ,už mohu jít....krásný večer,Lubošku:o)

Ó
11. 07. 2007
Dát tip
...já se už směju...teď jsem zase o dva kroky zpět...

holoubci by je možná sezobali,to nejde....,jednou je najdu:o)a Ty určitě!!

Ó
11. 07. 2007
Dát tip
...je to zajimavé psani...až to někdo bude číst...jsme vždycky krok dopředu...to je fakt, že takové korálky si musí každý posbírat sám...co tak poprosit holoubky?...

Lubošku,nebuď smutný,já si dám Tvé dílko do oblíbených,ano? Usměj se :o)

Ó
11. 07. 2007
Dát tip
...já vlastně jsem románek...smutně zamilovaný... ale můžeš mi taky říkat Lubošku...

děkuji,ale propast je moc hluboká a ty červené,co sláskou jsou spojené,ty jsou prostě ztracené..

Ó
11. 07. 2007
Dát tip
...půjdu je hledal...

já se moc omlouvám Ó !! Tobě to patří,promiň..

co asi v té propasti se skrývá..,já tam ztratila jednou korálky radosti.. Pěkné Románku*T*

Ó
07. 07. 2007
Dát tip
...děkuji kritiky...i když jsem rozpolcený, a moje básně pláčí...tak zlé to zase není...

auvej, to není dobrý .... pocit teda *

Micek
07. 07. 2007
Dát tip
tohle naprosto vystihuje muj nahled na svet, nejen na lasku...vzduchoprazdno...rozpadlost...nekdy na tisic kousicku ktere uz neslepis...*

Jopol
06. 07. 2007
Dát tip
Tedy, Óčko, v tuhle chvíli mě přivádíš skutečně do úžasu: nejsi náhodou vedle svého básnění taky ještě černokněžník, věštící z křišťálové koule? - Jeden z těch, s kterými v současné době vedu urputné boje, je skutečně "chytrý milionář" - v každém případě podnikatel, s kterým vedeme na jednom fóru dosti ostrou diskusi o tom, co je to vlastně sociálně spravedlivá společnost!

violetlight
06. 07. 2007
Dát tip
trhá mi to srdce, ach jo, ale i tohle patří k životu t*

martinez
06. 07. 2007
Dát tip
no díky, Ó... povýšení :o) snad sou mý ruce dobrý... a budou

Ó
06. 07. 2007
Dát tip
...J...představuji si tvého nepřítele...asi... jako chytrého milionáře...jinak, jak Tě znám, se s každým domluvíš.../jo, pole si koupil, a dotace dostává z Unie/... ...M...dík...a gratuluji k povýšení...je to ve správných rukou...nebo rukách?... ...V...dík...optimismem se rád nechám...nakazit...

Jopol
06. 07. 2007
Dát tip
Tedy, tímhle způsobem rozebrat moje jméno, to by mě samotného nikdy nenapadlo; na něco takového člověk asi opravdu musí být básníkem! :-D Ovšem, musím přiznat, v současné době se pohybuji převážně na těch polích válečných, v bojích lítých, a někdy s velice podlým nepřítelem...

martinez
06. 07. 2007
Dát tip
taky mám ráda miniaturky... bývá v nich síla *

Ó
06. 07. 2007
Dát tip
...jo pole...to pole rodí radost...topoly jsou vysoké a štíhlé...na poli válečném jsem ztracen...na poli kvetou rudé máky...Jopole dík...

Jopol
06. 07. 2007
Dát tip
Óčko, tys tohle sice nezařadil do miniatur, ale mně to jde dost tím směrem, a ty víš jakou mám pro (tvé) miniatury slabost, čím stručnější a kompaktnější tím lepší; kterýmžto úvodem jsem ti zřejmě už prozradil že se mi to - zase jednou - líbí... V této úsečné poetice cítím propast - ale propast magické mnohovýznamovosti...

avox
05. 07. 2007
Dát tip
nesnáším loučení... */

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru