Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hluboká orba

08. 07. 2007
10
20
3445
Autor
ruprecht

dozadu zarostlá

brázda života

dopředu vrůstá

do hrobu


20 názorů

ruprecht
24. 08. 2008
Dát tip
jasně... tohle od Holana znám... k tobě se vzdaluji... :-)

Krásné a hluboké jak brázda. Mně to zase připomíná Vladimíra Holana: "... pluje-li život po proudu a smrt proti proudu..."

Koukám, že šetříš slovy, ale líbí se mi to. I když míříš do hrobu :)))

Opravdu optimista. Člověče, ty jsi chodící mrtvola. Vítej do klubu!

a2a2a
21. 10. 2007
Dát tip
tady se jaksi ztrácím.

Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
..tady uz sme, koukam, byli:))))))))))....ale silene mi pripominas.......Vorecha....silene!!!:)

Honzyk
09. 07. 2007
Dát tip
...Olde, gratuluju...!)))bez kecu!!!! a autoru omlouvam se...pochnapal honzyk blby GA GA GA, ale nejak rucka a prstiky vzpiraly se hned napoprve pravou to myslenku napsatyyyy

Oldjerry
08. 07. 2007
Dát tip
No kurńa - to je přímo vagon optimizmu. Jenže to vždy neplatí... má brázda vroste do rozptylové louky... a to je sakra rozdíl : i po smrti budu furt na luftu (:-D)

Neuwe
08. 07. 2007
Dát tip
hrubé, to je teda tip

Marcela.K.
08. 07. 2007
Dát tip
:-) *

Honzyk
08. 07. 2007
Dát tip
...todle je tak hluboky, ze se raci zeptam az zejtra na onkologii toho pana, co mi furt neco chce, chudak, rict, ale dela jen takovy krvavy bubliny.. ale ta jedna sestricka mi rikala: " s tim si nic nezacinejte, ten je blbej jak Landa"... aneb, ale to sem nechtel rymuje se, ze vsude je sranda...

houmles
08. 07. 2007
Dát tip
:-) heh vis hovno co je v prdeli mekkyho..

houmles
08. 07. 2007
Dát tip
jop, brambory v radku.. tak to ma byt.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru