Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak hezky popořádku...

10. 07. 2007
6
10
1706
Autor
hašigora


        Zase se mi rozlejzá ten drbací ekzém na noze...k doktorovi s tím zase nejdu, protože by mi na to dal kortikoidy a to bych při svém způsobu života nepřežila. Moje matka jela na naší chalupu (jo, já vím, patří dědečkovi, hlavně to nezapomeň zdůraznit...), kde se nejspíš chystá okopat všechen ten pórek a jahody, přičemž má neustále telefonní drát okolo krku a vyzvídá na celý Praze kdy za ní jako teda přijedu...     
       
    ...do toho dvěstě tisíc kamarádů, se kterejma se přinejmenším rozešly všechny lásky jejich ubohýho života a potřebujou si poplakat nejlevnějšímu psychologovi na rameni...ještě úklid kadeřnickýho salonu...nákup, kde jsem se rozzuřeně pohádala s tou nejmenší vietnamkou, co jsem kdy viděla a za dnešní den asi osmý kafe, který mi náladu zase nezlepšilo.

    Sednu si do monstrózně nevkusného křesla....a konečně shodím ten zasranej úsměv z mýho ksichtu...zapnu televizi, vypnu televizi...uklízet nebudu...hlad nemám...kafe dopito. Kafe mi totiž trvá zhruba tři minuty, piju ho s deci kafe a třema deci mlíka...kafaři mě nemůžou ani cejtit...prej hanobim celej kávopijskej cech...přesne tak mi to jednou jedna řekla...

    A tak si otevřu kaktusovej džus, vezmu si dalekohled a očumuju lidi na ulici... přemýšleli jste někdy o tom, že když jdete z metra, parkem nebo po ulici, že vás může někdo sledovat? Asi jsem paranoik, ale mě se tohle stává pořád. A nejlepší obrana je útok. Když vidíš lidi seshora, tak se ti nic stát nemůže. Leda vypadnout můžeš. A na to já si dávám bacha, protože mám závratě.

    Támhleten týpek vypadá na to, že právě někoho odpráskl. Bože, jak já nesnášim handsfree! A ještě je v saku...drsňák na druhou...a má bradavici u nosu...(mám dobrej dalekohled...vidím fakt všechno...)

    Slečna z flámu...tršku se motá, mrška... a jéje, kabelička nám upadla, hlavně si nerozbít pusinku... jasně marlborko...lesklej zapalovač...no fuj...zařízlý kalhotky...tohle vidět nemusím...

    Páreček jak z filmu..vrků, vrků..mlask!...


    Odtáhnu se. Je možný, že bych záviděla cizím lidem? Asi jo. Asi jsem zapšklá. A jestli taková zůstanu, tak nikdy nepůjdu po ulici bez toho, abych věděla, co se mi děje nad hlavou...protože bych jí měla přilepenou k jiný hlavě...odhodím dalekohled a sednu si zase do toho křesla... a zapnu tu televizi...a už jí nechám zapnutou...radši.


10 názorů

JiKo
30. 07. 2007
Dát tip
sem k tomu něco chtěl podotknout ale než jsem to dočetl, zapoměl jsem to... příjemně se to čte, máš pěkně kulatou češtinu a cit prvně jsem myslel že to nebude mít mnoho pointu ale pro mě ji to má vTip

hašigora
12. 07. 2007
Dát tip
kazdej chvilku taha pilku...:o))dik:o)

niniw
12. 07. 2007
Dát tip
príjemné čítaníčko, také "svieže"

hašigora
11. 07. 2007
Dát tip
dekuji vsem....:o)

Honzyk
11. 07. 2007
Dát tip
...uzasny premety, zadny voditka a vobojky, cejtim velkou radost z psani, snad dokonce potrebu (to zni krasne, co???:))))))))))))......silene mi pripomina "Stehovani dusi" od staryho Topola......misty... skvely!!!****

Rabb
11. 07. 2007
Dát tip
zajímavé.. :-)

NePoe_ta
11. 07. 2007
Dát tip
Má to charm neomšelého pozorování nejvšednějších pohybů (jen se něco šustne kolem ...) myším okem :) -t-

guy
11. 07. 2007
Dát tip
dobrý je to

hašigora
10. 07. 2007
Dát tip
aky psychopat?:o) dekujiii:o)

Pipka
10. 07. 2007
Dát tip
Hiiiiiiiiiiii....to znám....taky dalekohleduju...a ráda...:o)I bez dalekohledu....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru