Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nenápadně a nevinně

16. 07. 2007
6
37
5297
Autor
Milly

15.7.2007 Jednomu (a všem?) Že bych byla vážně aspoň platonickej prasák? Jakou má barvu očí.........?


Pořád vidím

Tvůj úsměv

zůstává ve mně

ta chvíle

momentka

cvak

záblesk

zubů

a očí

mý hned zatažený

Asi to tak nemělo být

Asi mi to nepatřilo

Nevím

Blázním

Už úplně

37 názorů

MilanH
14. 09. 2007
Dát tip
***

Milly
13. 09. 2007
Dát tip
MilanH: já chci důkaz!!! .-) Neo: cože to je? :-) bestye: děkuju..., za trochu vcítění se....

MilanH
31. 08. 2007
Dát tip
Určitě nééé :o)

bestye
22. 08. 2007
Dát tip
je to prostě momentka - a i když si myslím, že nejvíc oslovuje Tebe samu - i já jí svým způsobem rozumím. *

LaMouette
30. 07. 2007
Dát tip
cetla sem to vickrat.. nebuj nits.. le tentokrat rychle za sebou.. pac mi to cosi pripomnelo.. a rozhodne se mi k temu chtelo netso napsat.. pac je mi to svym zpusobem takovy ... blizky naky.. mno..:-)

Milly
30. 07. 2007
Dát tip
Mou!! Když nepíšeš kritiky napoprvé, nevím vlastně už vůbec, co jsi četla a kolikrát..... :-)) Jo, nepleteš, jen tenhle případ, to byla jen chvilička, chvilička něčeho jemnýho...., a tohle jen tak pro radost mou.... jindy to bývá i jinak. :-) Jedy mám skoro ve všem ostatním--- hned nad tímhletím... .-) SnoopyDuck: děkuju.... :-)

LaMouette
30. 07. 2007
Dát tip
bych rekla, ze kazdej z nas ma spousty takovych momentek.. dy by wokamzite hresil stejne jako Faust a vzyval vterinu wokamziku.. ) jedno je jisty.. secki tyhlencty momentky patri nam.. a kolikrat nejen momentky.. a kolikrat je to pjekny.. a negdy zasejc ani mots ne.. Le ja su desnej woptymysta.. tech pjeknejch.. bude zarucene habadej.. i dyz to asik tedkonc neces vubets slyset..:-) jinac rozumim tomuhle stylu psani.. wyplivnout to wokamzite ze sebe jako prudkej jed. Le ne takovej.. kerej vpravujes Ty nekam.. le kerej byl vpravenej do Tebe.. tak jen by se to dalo prezit.. tak clovjek takhlenc krici dovnitr.. do sebe.. mno.. A nebo se treba i pletu..:-)

Vanilli
28. 07. 2007
Dát tip
však taky proto si troufám (nesympatický stvoření si zas troufám ignorovat - jedno má pak víc času na ty hady)

Milly
28. 07. 2007
Dát tip
Hmmm..... :-) Hadi jsou náhodou sympatický

Vanilli
28. 07. 2007
Dát tip
odhadovat - to jako že oprostit od hadů? JO, troufám!

Milly
28. 07. 2007
Dát tip
Troufáš si.... odhadovat

Vanilli
28. 07. 2007
Dát tip
to jo, ty máš hezčí oči a nohy - (nic jiného jsem neporovnávalo) ;-)

Milly
28. 07. 2007
Dát tip
No....., smůlu? :-) Tak když je společnej, tak je to dobrý, že jo.... Ale některý lidi se chovaj tak, že to z nich není poznat, jestli zrovna koukaj na svět podobně, anebo jinak... Řekla bych, že tenhle koukal jinak... Jsme příliš rozdílní.

Vanilli
28. 07. 2007
Dát tip
platonicky spoluprasáckej tip * já si myslim, že ti to patřilo, ale že ste měli smůlu společnýho pohledu na svět (na sebe?)

Milly
24. 07. 2007
Dát tip
Hmm..... Uvidíme. Těším se.... :-)

Milly
24. 07. 2007
Dát tip
Jo, sakra, to by bylo......... :-) (s tímto ne moc zkušeností- teda nepamatuju ani na jedinou, ale zní to dobře...)

Milly
24. 07. 2007
Dát tip
Ale já přece taky. To je dobrý.... :-) Hmm..... někdy mě mrzí, že je šero/tma a není do očí pořádně vidět...., ale takovej pohled...... některý jsou pěkný i ve svitu lamp. .-) Navíc, pokud je někdo špion zvědavá, jsem to já... :-))

Milly
24. 07. 2007
Dát tip
Ha...., nejseš špion? .-) Tahat ze mě informace.... Snad víš, že tajemnost přitahuje.......

Milly
24. 07. 2007
Dát tip
Je, promiň, já tě zkomolila..

Milly
24. 07. 2007
Dát tip
Tenschi: Hmmm....., jestli věštily něco dobrýho..- takový tajemný oči- jakože nepoznáš, jestli to byla náhoda, ani co si myslej........ Ale ten pohled... jako záblesk.

Milly
21. 07. 2007
Dát tip
Pablo_honey teda... :-) a CrawlingChaos má zajímavý obrazy...

ruprecht
21. 07. 2007
Dát tip
jo, díky za informace... :-)

Milly
21. 07. 2007
Dát tip
ruprecht: ne, rozhodně bych neřekla, že tu píšu nejlíp.... a mám tu různý věci- docela dost a docela dost spontánní taky.. A takový semi tu většinou i nejvíc líbí. Redaktoři jsou tu různí- koukni na další- jinak líbí se mi (z redaktorů), jak píše třeba sidonia a domin.go, tak se můžeš mrknout na ně.... a z neredaktorů například Pablo_hoeny je dobrej.. a Zly_wětry_vod_řeky.

ruprecht
21. 07. 2007
Dát tip
jsem se vydal číst redaktory, protože jsem myslel, že ti píšou nejlíp... tebe se bojím číst dál v obavě, že se zblázním já... promiň... nedovedu si představit kritiku od tebe...

Milly
18. 07. 2007
Dát tip
Podobnou jako tohle písmo. :-) To modrý. :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru