Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dnes má svátek Ilja

20. 07. 2007
9
19
3890
Autor
aleš-novák

narodil jsem se v Mostě, v osmdesátých letech tam postavili takový schodišťovitý panelák jako hotel...dnes se jmenuje Cascade. Původní jméno dostal podle družebního města...

v mosteckém hotelu Murom

sedí tu gadžo a tu rom

každý s každým pít zde může

nehledě na barvu kůže

slaví se tu dobře, jasná věc

když za barem stojí

Ilja Muromec...


19 názorů

A.H.
25. 01. 2010
Dát tip
Ilja Muromec je křížený Rom se slovenským zbojníkem, pravděpodobně. Bezvadná srandička. :D

spešl? něco jako "patrioti"? Tohle je jen taková legrácka :o)

malykuba01
20. 07. 2007
Dát tip
alfonso: obdivuji, s jakou jasnozřivostí a taktem jsi vycítil, že rád kormidluji:)) inu, básník:)) to avox: vidíš, dát sem své písničky mě ještě nenapadlo, zkusím to:))

avox
20. 07. 2007
Dát tip
Taky bys ten text mohl pověsit na své stránce a bylo by kam dát tip! Nebo v té záplavě už někde je? nestíhám číst tolik, kolik bych si přála :-))

super obrázek!!! díky :o) malykuba01: deblkajak beru, ale sedím vepředu :o)

Marcela.K.
20. 07. 2007
Dát tip
To je on a žene tu chásku z hospody dom :-)))*

malykuba01
20. 07. 2007
Dát tip
vida kam až dosáhly ohlasy písní ruských. Dělbu bodů odmítám, připomíná mi dík mému znetvoření sportovní kariérou remízu:)) nešlo by to tak, že prostě máme s alfonsem něco jako medaili na deblkajaku?:))

no, líbila se mi ta souvislost se současným hotelem...:o) díky všem, malykubovi01 polovinu tipu rád přenechám :o)

avox
20. 07. 2007
Dát tip
prosila bych přidat tip pro malykuba01! Nebo se kluci rozdělte :-))

malykuba01
20. 07. 2007
Dát tip
jojo, to bývaly časy..za dob hluboké stagnace...mám z té doby písničku (na nápěv jedné písně Žany Bičevské): Jede Ilja Muromec na rameni nese klec. Kampak jedeš Iljo náš, cos tou klecí uděláš? Nepřítel náš zákeřný stále číhá za dveřmi, proto jedu do pole, pochytám nepřátele. Nepřítel je mazaný, mezi lidmi schovaný. Jak ho Iljo jak poznáš, mezi lidmi rozeznáš? Beru vědu na pomoc, jezdím městem celou noc. V okně které nezhasne nepřítel určitě je. Teď se Iljo červenám, nevím co si myslet mám, Minařík mě neučil, tohle jsem nepochopil. Vot že eto jasnaja věc, praví Ilja Muromec, Každé dítě u nás ví, že... ...nepřítel nikdy nespí!

IVO
20. 07. 2007
Dát tip
Kloním se k verzi avoxině, spíš přijel hotel koupit, než aby na baru pracoval. Taková uvolněná, barová...*T

malykuba01
19. 07. 2007
Dát tip
:)* jo, ruské byliny taky rád:))

no přijel z družebního města, ne? :o) laciná pracovní síla...

avox
19. 07. 2007
Dát tip
Ilja Muromec... kdeže se tu vzal? Asi Zbojník Slavík privatizoval... :-)) */

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru