Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Salvador Dali

20. 05. 2001
1
0
1921
Autor
Henry_Cold

Nevíte prosímvás někdo kde by byl k vidění obraz od Salvadora Daliho na kterém jsou tři labutě a pod nimi tři sloni jako odraz ve vodní hladině? Stačil by odkaz na internetovou stránku a nebo místo kde by ho šlo spatřit. Pátral jsem po internetu ale marně. Už začínám mít pomalu dojem, že jsem měl nějakou halucinaci když jsem ho spatřil na stěně v jedné restauraci kam už se asi nikdy nedostanu protože je  to stráááášně dááááááleko...
Katerina
26. 05. 2001
Dát tip
Morgana: neni nad Internet!! ja mam z internetu snad celyho Saudka...

Henry_Cold
24. 05. 2001
Dát tip
Morgana: Tu knížku o Dalím jsem si samozřejmě půjčil v knihovně, ale polovina stránek s obrázky tam je vytrhaná a zrovna taky ta kde byl obraz s labutěmi a slony. Tento přístup mě také "dost překvapuje" Morgano i u nepísmáků...

Henry_Cold
22. 05. 2001
Dát tip
Monty: bohužel nejsem vlastníkem kreditní karty se kterou by šlo platit i v zahraničí, takže objednávka přes net nee... dík za pátrání. kafka: Byl jsem z něj unešen, když jsem kolem něj šel poprvé, tak jsem viděl jen ty labutě, až napodruhé jsem uviděl i ty slony a zůstal stát jako opařený... Doufám že mi taky bude brzy viset nad postelí. Jo a ten tip snad nemusel být... Vojtek: myslíš jako na ftp serveru?

Vojtek
22. 05. 2001
Dát tip
Jo zhruba každej druhej študent má Pc jako Ftp server...no a na těhhle ftýpkách je spousta vobrázků vod kohokoli...atd...

Vojtek
22. 05. 2001
Dát tip
avi

Morgana
22. 05. 2001
Dát tip
fascinuje mě ,jak všichni hledáte na netu,a přitom stačí půjčit kdekoli v knihovně knížku o Dalim a tam ten obraz je -nevim,jak vy ostatni ale me připadá prohlížení obrazu takových formatů na netu dost degradující-už sama reprodukce jeho kvalitu snižuje,ale dívat se na to na obrazovce,muset rolovat,mít zkreslený barvy a palející oči mi přijde važne téměř úchylný -nezlobte se na mě,ale právě u "písmáků" mě tenhle přístup dost překvapuje

kafka
21. 05. 2001
Dát tip
človíčku!!!!!!!!!!!!!! Ten obraz mi visí doma nad postelí.........!!!!! Vážně :)) Mám radost, že fascinuje ještě někoho jiného, než jenom mě! ***!!!!

Vojtek
21. 05. 2001
Dát tip
Chááá já ho máááámmmm.....jo a je k sehnání na eftýpkách kolejí pod Palačákem v Brně :-)))

Cavalera
20. 05. 2001
Dát tip
Nevím jestli je tam to co hledáš, ale pár obrázků tam od něj je ... http://thor.he.net/~stories/view-dali/paintings/index.html

zkus www.artchive.com .... ale za výsledek taktéž neručim :o)

Henry_Cold
20. 05. 2001
Dát tip
Cavalera: Díky za link, hezká stránka, ale ten obraz tam není.

Henry_Cold
20. 05. 2001
Dát tip
Pro upřesnění: ten obraz se v originále jmenuje "Swans Reflecting Elephants", už jsem pár obrázků na netu našel, ale jsou ve strašně malém rozlišení. Kdyby to bylo ve větším rozlišení (min 1000pixelů horizontálně) tak by bylo líp. popř. kde by tento obraz šel koupit? Samozřejmě ne originál, ten by má peněženka asi neunesla :-)

Wopi
20. 05. 2001
Dát tip
No, na reprodukci by stačila?? Viděl jsem na netu reprodukci za 830 doláčů. Na to bych asi já neměl...

Jestli tvoje peněženka unese 60 doláčů, tak si ten obrázek můžeš objednat tady

A tady, teda pokud tomu dobře rozumím, si ho můžeš objednat za 22 doláčů - viz

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru