Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

milenci

29. 07. 2007
9
12
3034
Autor
ruprecht

milenci


poslední dva pěšáci

odmítající potupný mír

zápasíme o podstatu:

ne ty

ale já tebe víc miluji!

in memoriam

nám noc dekoruje nahá ramena

hvězdami povýšení


12 názorů

Rupe: do ničeho nerýpej, máš to dobry.***

salomesr
07. 08. 2007
Dát tip
hm...zaver je skvely

Fart
30. 07. 2007
Dát tip
Hvězdná pěchota a žádná ochota ke kapitulaci Do rána rachota, ještěže sobota ... Usneme nazí Medajle za výdrž na prsní bradavky slunce nám razí * - čau Rupíku, jak to jde chasníku ...!! ... no nasekal jsem to, .... no a co ... ??? .. :-))

KILL11
29. 07. 2007
Dát tip
taky mi dnes sedla.

martinez
29. 07. 2007
Dát tip
no aspoň už víš že musíš hýřit míň - nebo možná víc, kdo ví ;o) a dycky to de upravit přece :o)

ruprecht
29. 07. 2007
Dát tip
martinez - rozmýšlel jsem se, kterou verzi "porcování" použiju... po včerejší prohýřené noci jsem, bohužel, volil nesprávně... :-)))

avox
29. 07. 2007
Dát tip
nelíbí se mi spojení "potupný mír" v této souvislosti úprava Martinez je čtivější, tvá úprava v názorech mi navodila trošku zmatek do představ... :-) */

Marcela.K.
29. 07. 2007
Dát tip
..jo někdy jsem trošku ,,mimo mísu" ;-)))

martinez
29. 07. 2007
Dát tip
já jen porcovala, tys provedla celkovou rekonstrukci :o)

Marcela.K.
29. 07. 2007
Dát tip
...a takhle já :-) manželé dva vězni odmítající svobodu a povýšení in memoriam: mít se rádi je tak prosté….

martinez
29. 07. 2007
Dát tip
takhle poskládaný text mi sedne pokud tam sou rýmy, že to jako odsejpá rytmicky, takhle volně mi to přijde zbytečně nasekaný... ale obsah se mi líbí... takovej povědomej mi je :o) poslední dva pěšáci odmítající potupný mír zápasíme o podstatu: ne ty ale já tebe víc miluji! in memoriam nám noc dekoruje nahá ramena hvězdami povýšení... takhle bych to naporcovala já :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru