Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ztracená..

30. 07. 2007
3
1
1710
Autor
deccal

..ztratila nebe, ztratila víru, ztratila sílu, ztratila sebe..
   Bloudila lesem sama na cestě která nevedla nikam.. bloudila tam dlouhá léta ale zvykla si. Najednou se k ní přidal člověk a chodil s ní i když nechtěla.. chtěla tam být sama a umřít sama.. Ale on se nenechal odehnat..  
   Žili spolu, byli spolu, bloudili spolu.. Ubližoval jí a ona se ho nemohla zbavit, byla k němu připoutaná.. závislá na něm.. On to chtěl, jedině on jí mohl nechat žít a mohl jí i zabít.. naučit jí žít nebo padnout na zem.. Mohl jí milovat i nenávidět.. Měl jí jako hračku, protože ona dávno ztratila SEBE.. ztratila duši, on byl jen její stín, který jí doprovázel.. ale ona nebyla mrtvá, žila.. ale žila v kruhu ze kterého nebylo uniku, jen jedinou cestou.
   Umírala každý den, a on umíral s ní, ale nevydržel bolest kterou prožívala..
Byli rozdílní a přesto stejní, patřili k sobě ale nenáviděli se..

Její stín jí zabil a ona zabila svůj vlastní stín..


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru