Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malého slona

Výběr: Print
25. 05. 2001
40
3
8241
Autor
Falka

... to není pro tebe, to není o tobě... to je o zajatcích, kteří svoje slony na doživotí pozavírali do klecí...

Stín svíčky s miskou

Světlo už zřídlo

Skápnul vosk na tapetu

 

Stěny tak blízko

že ani jedno křídlo

nenapřahuješ k letu

 

Škrabeš si nehtem okno do omítky

Aspoň kousek nebe

možná... pták

 

Malého slona z odlomené střídky

v tvých dlaních zebe...

Nechej tak!

 

Nebo ho postav

na mapu Afriky

v atlase z Václaváku

 

Kde leží Atlantida...?

 

Strnulé návyky

ospalých postav

shlížejí ze svých háků

a v rukou zbylá střída

něco ti připomněla...

 

Co jsem to vlastně...

 

 

Chlebové těsto

polknout a zapít

jak hořký prášek

 

Zkus slona lapit!

Z nákupních tašek

vypadne město

 

A Bůh je převysoko...

 

Zhasíná třetí oko

uprostřed čela

 

 

Co jsem to vlastně...

 

 

 


3 názory

Milly
29. 05. 2008
Dát tip
avi vzpomněnkový.

Anetté
11. 11. 2007
Dát tip
*

andilecek
10. 12. 2004
Dát tip
Tak to je fakt uplne bomba.....*****************************************

guy
02. 12. 2004
Dát tip

Vojtek
23. 07. 2004
Dát tip
a zase.../**

Chce se mi plakat!*

alim
14. 02. 2003
Dát tip
tak tebe chci k smutecni reci...aby vsichni prestali rvat a koukali, jak se to dela poradne..:-))))) tipuji taky poradne...:-)

Nio
22. 07. 2002
Dát tip
co jsem to chtěla.........

Armand
21. 02. 2002
Dát tip
"I seem to recognize your face, haunting familiar, yet I can't seem to place it..." (PJ) *******!!!

zoo
16. 02. 2002
Dát tip
Tak todle se mi líbilo dost, Falko. :- )*

Zahradník
14. 01. 2002
Dát tip
Mimochodem, vlašťovko, ...jen v dobrém... :-) ... není falco latinský název pro sokola či jiného dravce? P.S. nemůžu ověřit, nemám tady slovníky.

malar
18. 12. 2001
Dát tip
Zhasíná třetí oko uprostřed čela. To mě dostalo.

Šílená
22. 06. 2001
Dát tip
co jsem to tu vlastně .... aha...říct ti že tohle je pro mě....!!!! jo...a...bžíí tam dal strašně jednoduchý akordy takže se to spolu můžem naučit na kytaru...:o))) ...ale už mě to nebolí...a slůně si začíná protahovat nožičky a chobůtek... a pořád se toutá a ve vočíčkách otázku: gy a gy a gy... a já ? no počítám...že ho tu dlouho nenechám přešlapovat:o)! kuju!

Falka
22. 06. 2001
Dát tip
...taky už bych to moc chtěla slyšet... ale jestli tam bráška dal ještě něco mimo cikánské géčko (nebo to bylo déčko...?), tak si to asi spolu nezahrajem... :o) ...podrbej za mě slůně na bříšku, až se zase potěšeně převalí... až mi ho odvedeš, bude se mi děsně stejskat... a no, já vím... já vím... těch slůňat se tam musí odvést celý stáda... a to bude chvíli trvat... s jedním přijdu i já...

Šílená
22. 06. 2001
Dát tip
a jak chceš prosimtě těm našem dvoum slůníkům rozplíct chobůtky? dyť voni se naučili papat z jedné mističky....uši nosej taky ouplně stejně překládaný.... to prostě nepůjde... dyť to víš:o)))) géčko tam je!!! a pak ještě déčko a áčko a..... ale....kdyžtak to můžeme hrát jenom s géčkem...dyť vono je to vlastně JEDNO:o))))

Bříza
14. 06. 2001
Dát tip
Falči .... děsně mě mrzí, že jsi si nemohla převzít splněný úkol - :c) - doufám, že bude záhy příležitost a že Ti alespoň Wopi zahrál výsledky svojí práce .... a ...řekl jsem Ti vůbec, žes se do mě strefila ? a....... a vlastně .......hmmm ....... ty vlastně do toho máš taky konec konců co mluvit - jedno už jseš autorka ..... takže ...- ehm - no - mírně jsem ten text upravil - zlobíš se moc ? :c)

Falka
14. 06. 2001
Dát tip
Tebe to mrzííí? Mně to mrzííííííííí, bráško, jsem se těŠíla :o))) A na příležitosti už se pracuje, kamkoli jdeš, ber si s sebou kytaru, pro jistotu i do horolezeckého tlumoku ;o)))) A když už do toho koneckonců mám taky co mluvit.... pokud jsi mi ze slona neudělal ochechuli... tak se jenom děsně těšííííííím, až to uslyšííííííím :o)))))))))))) Nojo, já vim, že bych po ránu neměla tolik křičet.... ale copak to jde? To je od radosti a nemůžu to zastavit... :o)

Šílená
14. 06. 2001
Dát tip
ze slona ochechuli:o)))))))))))))))))) a nemůže a nemůže a NEMŮŽE SE TO ZASTAVIT..................... fájo pozor ať si nenabiješ....pozor ať si nenabiju....ale...pokud si nabijem spolu... tak jak nás znám...stejně se tomu budeme děsně řehnit. sourozenečci....já vás prostě ...... a nemůžu jinak!

učedník
02. 06. 2001
Dát tip

ech, právě jsem byl slona vyvenčit (ale že sousedi vždycky tak blbě koukaj... :o))
a za chvilku půjdeme prohánět dráčky, jen co to okýnko... břink, a je to!
tak pa a frrrnk...
:o)))



...jé málem jsem zapomněl: čeníšek a děkuju
a fíííííííííííííí

Falka
31. 05. 2001
Dát tip
Bráááško... tak už? ;o)

Wopi
31. 05. 2001
Dát tip
A musí fšechno zhudebňovat Břííííííí?? Nenechali byste taky někdy něco dalším kámošom??

Falka
31. 05. 2001
Dát tip
Někdy něco nechali... určitě... :o) Mimochodem, myslím, že už jsi měl i vybráno, ne...? Dopadlo to nějak...? :o)

Wopi
31. 05. 2001
Dát tip
No, víš, dopadá to dobře... ale není, komu předvést... takže zaprášené melodie jsou schoulené v koutku se zaprášenými harmoniemi a drcajíce jemně do sebe snažej se spááááát...

Wopi
31. 05. 2001
Dát tip
P.S. když už někam picnu NEJ, tak je muzika zaručená...

Šílená
29. 05. 2001
Dát tip
Falčí....teď když už u toho necedím krev;o) tak....chtěla jsem se zeptat.... to si psala na nějakou hudbu? Já v tom totiž slyším nějakou písničku...skladbu.... napadlo mě.... pokud ta písnička už není ...bříííííííííííííííííííííííííííííííí tohle plosím plosím plo sestřičky zhudebnit. Slyšíš to tam?

Bacil
29. 05. 2001
Dát tip
Falčííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí íííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí íííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí já prostě nemůžu...

Bříza
29. 05. 2001
Dát tip
Jo :c) ..... až zase začnu cítit ruce - po tom nabodnutí na hák mě zatím jenom brní .... ;c)

Falka
28. 05. 2001
Dát tip
Vojtku... * ... a stejně se musím usmát... na tebe... :o)

Vojtek
28. 05. 2001
Dát tip
Falka * :-)))

Silly
28. 05. 2001
Dát tip
otevře se okno, aspoň jedno malilinký okýnko, aspoň jedno.... když si sednu do trávy, mezi tu vodu, co právě teď napadala, a budu čekat, jestli se otevře...?

Falka
28. 05. 2001
Dát tip
Ne Silly... budeš muset vstát a dojít k němu a otevřít je vlastníma rukama... neotevře se, když budeš čekat v trávě...

Vojtek
27. 05. 2001
Dát tip
a zase shlížím ze svýho vlastního háku....*!!!!!!

Mythus
27. 05. 2001
Dát tip
vau, vieš, to je niečo neopísateľné. asi sa do toho nikdy nedostanem..... ďakujem... t

dablik008
27. 05. 2001
Dát tip
boli, me boli, i tebe boli, asi kazdyho "neco" boli.... basen nadherna ***********!!!

Sly
26. 05. 2001
Dát tip
fíííííííííííííííííííííííí.... nebejt včerejška, truchlil bych nebej mateřidoušky, sýpal bych nebejt čaje, možná bych... nebej slunce, nebyl bych (tady) nebejt Vás, cink cink cink je to krásný Falko

Hackman
25. 05. 2001
Dát tip
no comment

Cavalera
25. 05. 2001
Dát tip
........... tip!!

*

Šílená
25. 05. 2001
Dát tip
aůůůůůůůůů sestřičkoooo a stěny tak ukrutně blízko... jsou noci v kterejch se nějak blbě polyká... a nechty se lámou v omítce.....alespoň jedinej pták....ten uvnitř....sakra nespi!!! neni mrtvej...že neni mrtvej sestřičko... SESTŘIČKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! už jenom chvíli....

Kangi
25. 05. 2001
Dát tip
joo, lýbýví ... ŤyP

Print
25. 05. 2001
Dát tip
Bože.....*****************!!!!

Wopi
25. 05. 2001
Dát tip
jo, přesně jako Print...

Wopi
25. 05. 2001
Dát tip
a nej...

Ženatej
25. 05. 2001
Dát tip
*

wqw
25. 05. 2001
Dát tip
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah,,,,do duše

Falka
25. 05. 2001
Dát tip
Neni mrtvej, sestřičko... za bouřky ho slyšíš tíkat ze spaní... neni mrtvej, dokud tohle bolí!!!

kafka
25. 05. 2001
Dát tip
nádhera, Falko...... promlouváš.....*!

hermit
25. 05. 2001
Dát tip
*****

Danny
25. 05. 2001
Dát tip
*

Stevenson
25. 05. 2001
Dát tip
A treba tomu ver, tomu uprostred cela.. Co vlastne jsi.. a co chces ? jsi tim, co byt jsi chtela. A TIP je samozrejmosti.

Rising_Star
25. 05. 2001
Dát tip
chytá za srdce
a můj malý slon
neklidně podupává....

*


Pája
25. 05. 2001
Dát tip
to je nádherné!*

Kytička
25. 05. 2001
Dát tip
***


Wiki
25. 05. 2001
Dát tip
*****

Albireo
25. 05. 2001
Dát tip
*****!!!


rire
25. 05. 2001
Dát tip
nebolest ze střídky chleba uhnětený slon vidličkou honím cibulku po talíři frnk koukám se z okna nahazuji obličej přemýšlejícího opolida téda...

rire
25. 05. 2001
Dát tip
nebolest
ze střídky chleba
uhnětený slon

vidličkou honím
cibulku po talíři
frnk

koukám se z okna
nahazuji obličej přemýšlejícího opolida
téda...

Falka
25. 05. 2001
Dát tip
Jůůů, koukám, že nejvíc rozumu má ta cibulka, Harku.. že udělala frrrrnk... .o)

Vojtek
25. 05. 2001
Dát tip
FALKO!!!!!! Básníku...***************!

Regis
25. 05. 2001
Dát tip
Hmmm, tak toto, toto něco říká... *!

Cody
25. 05. 2001
Dát tip
Falinko.... (***)

Vojtek
25. 05. 2001
Dát tip
Strnulé návyky ospalých postav shlížejí ze svých háků *!!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru