Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

..záhada

17. 08. 2007
16
30
5201
Autor
Rabb
.
.
.
                                                                            malá holčička
                                                                            po pruzích zebry skáče
                                                                            najednou zmizí
.
.
.

30 názorů

Ornella
28. 11. 2008
Dát tip
Tak to se mi líbí....., citím v tom napětí .Několika slovy to vytvoří málem dokonalou filmovou scénu.

Rabb
26. 04. 2008
Dát tip
díky.. ..jsem rád, že se líbí.. :-)

Rabb
11. 12. 2007
Dát tip
T_613, děkuji převelice za rozsáhlejší kritiku.. to jsem ani nevěděl, že se ty tři řádky dají takhle vědecky rozebrat.. :-) opravdu díky..

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
jejdanánku...:-) Dobrý, i když morbidní nápad*

Rabb
08. 10. 2007
Dát tip
ééé.. ne.. ..zkus to znovu.. :-)

Rabb
08. 10. 2007
Dát tip
Snoopy, toť otázka.. ..v podtatě tady nikdo nepřišel na řešení, které jsem měl celou dobu já na mysli.. ale to je tajný.

Rxrxrxr
18. 09. 2007
Dát tip
trochu infantilni

jo ahá jestli to ej haiku, už chápu, proč se mi nelíbí! haiku je snad jediný typ poesie, který orpavdu nemusím;)

Rabb
12. 09. 2007
Dát tip
tak jsem se rozhodl, že by nebylo od věci odpovědět všem těm, co měli tu práci a přečetli si moje výplody méchoré mysli a zanechali třeba jen pár slov.. ..joyce, připadá ti to opravdu milé? co konkrétně? jaký obraz to u tebe vyvolalo? ..playwithoutfire, mi uniká pořád něco, nic si z toho nedělej.. :-) tahali, i to je možné vysvětlení.. a možná právě tohle je to správné.. v tom je právě to kouzlo "haiku". To, že si jeden obraz může každý přebrat po svém.. ..mio, co říci, snad jen: děkuji! :-) Hesio, další možné vysvětlení, ani mne samotného ale tahle možnost nenapadla.. ..jerry, i kurňa, dík! bubububu! :-) Scampe, díky, jsem rád, že se tady občas ukážeš, jakože u mne na stránce.. :-) ..nepotrebujem, díky.. ..sestří, kam zmizela? to je právě ta záhada ..host na útěku, možná v náklaďáku, možná.. ..Paulart, ochich, móc pěkné? no děkuju převelice, od tebe to potěší obzvlášť. ..pájo, to bych teda rád viděl, jak malá holčička skáče po zebře v africe.. :-) těžkej týden? japato? ..darmošlap.. tajmeství? taky myslím.. pěkné? to nevím.. :-) ..Zvrhlíku, a já myslím, že pravdu nemá! ne bo jóó? :-)

Zvrhlík
09. 09. 2007
Dát tip
Myslím, že pravdu má Hesiona. :)

Darmo-šlap
28. 08. 2007
Dát tip
Pěkné tajemství.

sapfoo
25. 08. 2007
Dát tip
Jej, on to má být jako přechod! A já magor si představila zebru jako zvíře :-))) A pak jsem vydedukovala s naprostou jistotou: Nj, shodila ji a zadupala. Měla jsem těžkej týden...

Paulart
21. 08. 2007
Dát tip
To je móc pěkné. Zmizela - ne v náklaďáku, ale za náklaďákem. Nic brutálního. Korba ji zakryla, jak jela kolem.

asi v nákláďáku.

a kam teda zmizela??

fajná

Oldjerry
17. 08. 2007
Dát tip
i kurňa - tjf - tajemno - to je moje...

Hesiona
17. 08. 2007
Dát tip
Dělníci nechali kanál nezajištěný? A nebo je s ním už Dežo ve sběrně.

asi mi něco uniklo;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru