Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neodchazej

12. 10. 1999
2
0
2887
Autor
Naja

Tuhle basnicku jsem napsala nekdy ve ctrnacti. Ani nevim, co me tenkrat k tomu vedlo, ale dnes jsem si na ni v noci vzpomnela.

Neodchazej, zustan jeste chvili. Neopoustej me, vzdyt bez tebe by me dny prazdne byly. Nahlas se Ti to rict bojim a proto jenom smutne stojim a mlcim. Divam se Ti do oci, dnes naposled. Za chvili se otocis a nevratis se zpet.
Krel
22. 05. 2003
Dát tip

Albireo
15. 12. 2000
Dát tip
Najo, ve 14 letech - krása! Je to tak nádherně upřímné. Takže o cirka tucet let později si tipnu.

Anonym
16. 02. 2000
Dát tip
Každá je první, každá poslední. Něčím. Co dodat. Krásná báseň škoda jen, že krása je většinou smutná. iceduck

slavek
16. 10. 1999
Dát tip
opravdu krásná básnička. Taková nádherně dětsky upřímná - myšleno v tom nejpozitivnějším slova smyslu. Je v ní stejná upřímnost jako v slzách jež tečou po tváři dítěte. Je krásná. Moc. Zasáhla.

Pavol
16. 10. 1999
Dát tip
Ve čtrnácti většina čte Bravo. Tohle mě velice příjemně překvapilo. :)

Merle
14. 10. 1999
Dát tip
Klídek holky. Ještě tak aby ste si písmennýmy nehty vjely do textových vlasů. :-))
Najo, pokud si tohle napsala ve 14, pak se ti skutečně a naprosto vážně klaním směrem k monitoru. Škoda, že to nevidíš.

zkumavinka
12. 10. 1999
Dát tip
ale prijde negdo jiny... gdo uz neodejde... neboj... :-)

AHED
12. 10. 1999
Dát tip
A nebo taky ne...vždyť první láska je jen jednou a jednou může být první...to asi dětem ze zkumavek a zkumavinek uchází, ale nic jim neupírám....

zkumavinka
12. 10. 1999
Dát tip
ahed: no, vis, ja naju znam... a trosku vim o co de... ale to je jedno...

Naja
12. 10. 1999
Dát tip
Souhlasim s AHEDEM, protoze Zkumavinka vi opravdu jen trosku o co de. Zkumi bez urazky (doufam)

zkumavinka
12. 10. 1999
Dát tip
no... prvni laska je prvni (ale byla to vubec ona? a byla to vubec laska?), jenze to neznamena, ze je to ta prava...
a jen tak mimochodem... ze zkumavky nejsem...

zkumavinka
12. 10. 1999
Dát tip
a taky nevim, proc by prvni melo nutne znamenat posledni??

Naja
12. 10. 1999
Dát tip
zkumavinka : Zkumi neser se do mne nebo budu sprosta a agresivni. Kurva to sem si ulevila.

zkumavinka
12. 10. 1999
Dát tip
co to? ja te tu chci povzbudit a ono tohle??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru