Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Promluva k Bohu

12. 10. 1999
1
0
2328
Autor
Naja

Uz zase hledam stinnej kout,
kde da se v klidu spocinout.

Kdyby se laska na slunci rodila, tak bych si sedla v tichem stinu a kdyby po lidech stastnych chodila, radej bych byla plna splinu. Pestena nenavist vzrostal by v pravou, cesta se zavrela k lidem vsem, tehdy by probleskla myslenka hlavou, pozde je volat JA TU JSEM !!! Pomozte k slunci, nemam sil k pohybu, samota vzala co zivot dal, vzdyt ja vim, ze platim draze za chybu, takhle uz nemuzu Boze dal. Odsud uz zadna cesta ven nevede, jak pusty to kraj, poust v dusi mam. Kampak mne asi zlej osud zavede, nez dojdu Boze k Vam ???
Krel
22. 05. 2003
Dát tip
jenom jestli k němu kdy kdo došel...

Albireo
15. 12. 2000
Dát tip
Najo, čím víc Tě čtu, tím jsem raději, že tam máš těch básniček hodně (je ještě na co se těšit). I když by se mi na klávesnici hodila klávesa TIP.

JiKo
04. 07. 2000
Dát tip
Bůh jako osoba neexistuje! svou víru a boha má každý v sobě a je souhrnem jeho osobnosti, vlastností a člověčenství, odrazem jeho vlastního já ... Trochu optimismu do života Najo ! Báseň co do obsahu perfekt

Jákob
06. 12. 1999
Dát tip
Sakra to se mi taky líbí

Bříza
01. 11. 1999
Dát tip
Chtěl bych Ti utřít tu krev ze xichtu - a je mi jedno, koho nenávidíš.

Bibša
17. 10. 1999
Dát tip
A co by k Němu nemohla mluvit, ikdyž na ni nevěří. Naji, neboj, jestli opravdu je, tak tě slyší. A jestli ne, tak neva, slyšeli jsme Tě my a to je podobné, taky nic nezmůžeme ...

slavek
16. 10. 1999
Dát tip
promiňte děvčátka, že vám skáču do obličeje, ale není náhodou pojem svědomí synonimum pojmu osobní Bůh? A není to tak trochu slovíčkaření? A není to vlastně jedno? :-)

zkumavinka
13. 10. 1999
Dát tip
tynic: sakrys, si presne pochopil, jak sem to myslela... sem to sem chtela dneska naje napsat, ale akorat bych opakovala tebe... jenze gdyz ona tvrdi, ze to tak neni?

Tynic
12. 10. 1999
Dát tip
Ke komu jinému než k Bohu? K sobě samotné...není krutějšího soudce než svědomí a není lepšího odpuštění než vlastního. Boha nehledej...stejně ho asi nenajdeš...i když bych to každému přál...
Moc pěkné.

Tynic
12. 10. 1999
Dát tip
Konečně někdo s přirozeným slovníkem. Na nic si nehrající. Jsi holka podle mého gusta !

Naja
12. 10. 1999
Dát tip
Tynic: V tom je prave ta stupidita. V Boha neverim a o jeho existenci znacne pochybuji a proto se na nej obracim. Je to jako hledat spaseni v necem co proste neni a ani nebude (verici prominou). Kdybych se obracela k sobe same, byla by v tom spetka nadeje (ja minimalne evidentne jsem), ale takhle tam neni. Takze kdyz rikam " Takhle uz nemuzu Boze dal" a mezi radky cekam, ze neco zmeni .............. .
No proste doufam, ze chapes co tim chci rict.

Bolek
12. 10. 1999
Dát tip
Chápu též, co tím chceš říct. Hloubku beznaděje...
Závidím Ti Tvoje přesvědčení, že On evidentně není...

zkumavinka
12. 10. 1999
Dát tip
ke komu ze to mluvis?

AHED
12. 10. 1999
Dát tip
Naja: moc hezky napsané opravdu...nebudu jako zkumavinka ptát se ke komu to mluvíš...já si to zkusím domyslet sám...stojím a nic neříkám...

Bolek
12. 10. 1999
Dát tip
Zločin a trest? Za hřích se draze platí?
Krásné, plné citu, něhy a odevzdání...

Naja
12. 10. 1999
Dát tip
zkumavinka: K Bohu ne. To se sem stava i nam nevericim, kdyz nekdo zklame jejich viru ;=))

zkumavinka
12. 10. 1999
Dát tip
naja: no presne tak sem tu otazku myslela... ani ne tak jako otazku na kterou by mela byt odpoved... ja vim, ze k bohu ne (preci jen, to bys na chate asi moc dlouho nevydrzela... ;-)) )

Naja
12. 10. 1999
Dát tip
zkumavinka: kurva jsi me spatne pochopila. K Bohu ne = ke komu jinymu nez k Bohu. Tak a ted doufam, ze uz jsem se vyjadrila jednoznacne.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru