Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zamilovanost

29. 08. 2007
7
14
3418
Autor
zzlatý

Láska a zamilování jsou dost často na rozhraní...

Zamilovanost
 


14 názorů

zzlatý
18. 01. 2022
Dát tip

Vložil jsem do knihy "Kořeny a koření života". I náhledem na:  https://www.zdenekzelezny.cz


slivaka
11. 10. 2009
Dát tip
...PS..by mělo vejít do čítanek...VELKÁ pravda*

Edvin1
28. 10. 2008
Dát tip
zzlatý: To vysvětlení bylo asi míněno pro hodně natvrdlé. Vše jsi napsal naprosto jasně a srozumitelně, a je to o faktech běžně známých. Je moc dobře, že jsi to sepsal Ještě bych snad dodal, že jsi poněkud pozapomněl na další, moderní výrazivo, jež do této kategorie taky spadá, a je často s láskou zaměňováno: sex, tzv. vztah, to make love, atd. Tvůj děd Ed :-) P.S. Poslední sloky by se mohly vyšívat na hadřík spolu s květinkami a holubičkami, a pak věšet u babičky nad pecí. Rozkošné.:-)

tak to je nádherné *TIP* a pravdivé...

zzlatý
14. 10. 2007
Dát tip
Té pochvaly si považuji, děkuji

jako z čítanky :o) a to je pochvala, nemysli :o)

díky!!!! to je správná odpověď!!!! **********

zzlatý
12. 10. 2007
Dát tip
Asi bych měl napsat vysvětlivky, ale moc se mi do toho nechce... dík za zájem... Chtěl jsem jen říct, že skutečná láska není jen pouhé zamilování, ale mnohem víc. Právě "pouhé" zamilování pro společný život nestačí. Protože časem pomine a nezůstane z něj nic, jen rozčarovanost. A co se týče zamilování se, to je pro lásku sice samozřejmé, ale aby přerostlo ve skutečnou lásku, musí se stát mnohem víc, než je pouhá fyzická, či jiná přitažlivost, proto je tolik rozvodů, že se rozejdou sny a plány, neochota k oběti a běžným denním povinnostem...

Hesiona
12. 10. 2007
Dát tip
Jenže ta zamilovanost na začátku být musí, jinak toho člověk lituje třeba celý život...

zzlatý
14. 09. 2007
Dát tip
možná to svědčí o tom, že je to mozajka, možná Vás trochu popletlo, že zde užívám synonyma, můj osobní názor je ten, že to spíše zvyšuje kvalitu výtvoru nebo ne?

pété
14. 09. 2007
Dát tip
není to špatné, ale ty veršíky mi přijdou takové...že člověk jakoby ví, co bude následovat.

avox
31. 08. 2007
Dát tip
prolog to trošku kazí... a je celkem zbytečný... */

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru