Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Gospel vznešenejch polopravd

Výběr: Milly, Print
06. 09. 2007
13
12
1886
Autor
JirkaS

.....

Není nad to bejt tak trochu blázen trochu máčo / trochu zešílet Vzít samopal a přepadnout Polsko medvídka Pů pasovat na Pedofílka Bukowskýho na bukanýra Tolstoje s Vojnou poslat do prdele z levný šlapky vymodlit si dámu vystudovat JAMU DAMU FÁMU /.../ A není nad to bejt tak trochu suchar Není nad to vážně říkám NE! Není nad to bejt tak trochu smolař trochu pešek / nebo pechfógl Sázet a čekat že to vyjde plnit forbesy a klepat se jak drahej pes že žena šáhne pro Dějiny umění a otevře je na straně 205 Kde sou prachy? A není nad to aspoň jednou vyhrát Není nad to vážně říkám NE! Není nad to bejt tak trochu samotář trochu solitér / a poblouzněná hlava V zákopech života čekat tisíc vrahů s bajonetem na prstě šťourat se v zubech S Ádou žít v Berlíně s kóčou na klíně s rybou na kmíně Není nad to milovat lidi Není nad to milovat tu masu plnou vychcanosti jo není nad to vážně říkám NE! Není nad to se nechat sem tam vopíchat není nad to si sem tam hezky šoupnout A kdo to nerad slyší ať se nedívá jak mlaská pocit štěstí od blechy až po Brontosaura Každej máme právo na píchání a židli o jediný noze Každej máme právo na gospel vznešenejch polopravd Každej jsme tak trochu homosexuál a buzík i Ginsberg i ty i já A není nad to vůbec NEvrzat! Není nad to bejt tak trochu blázen trochu máčo / trochu zešílet A dál to už znáte...

12 názorů

exorcista
23. 11. 2007
Dát tip
Tak tedy... ...původně nejsem nakloněný k používání vulgarismů v poezii, jenže tady je to neskutečně skvělé, vůbec to nepřekáží, pasuje to k sobě, skvěle se všechno doplňuje a připadne mi geniální. je to skvěle řečená pravda...ne-e...jsou to skvěle řečené pravdy. odstavec od odstavce, řádek od řádku. formát je velice neformální (to je spojení, co?), ale perfektně pásne vzhledem k vyjádřené náplni. grafická úprava nijak nevyrušuje ve čtení. tohle mě fakt dostalo :D

satannáš
01. 11. 2007
Dát tip
**T

Print
08. 10. 2007
Dát tip
moc*

Lakrov
29. 09. 2007
Dát tip
Zujalo mě to (verše moc často nečtu). Zajímavá slova se v textu objevují (pechfógl). Taky zajímavé slovní obraty (židle o jediný noze) a vlastně i obraty 'dějové' (šáhne pro Dějiny umění/a otevře je na straně 205/Kde sou prachy?) Celkově to nese nějakou myšlenku, ale utíká mi, nedaří se mi pevně ji uchopit. Pořád mi z ní zůstává jen "Zamysli se". Tip.

JirkaS
10. 09. 2007
Dát tip
domin.go...Na to máš ovšem právo...Ale Gospel vznešených pravd už Ginsberg napsal, tak jsem to chtěl pozměnit...Ale tvé volební právo ti jistě neupírám...

domin.go
08. 09. 2007
Dát tip
příde mi to neupřímný a kromě toho se mi nelíbí název ...

:) je to jako mantra "Jak se stát milionářem", ale mnohem mnohem lepší! líbí se mi ten hořký humor... Vytisknu si to a nalepim na dveře od ložnice, neb tohle by si měl člověk číst každý den, tak tak.

Jednoznačný tip**** Mimochodem: Ta narážka měla bejt na mě,nebo je to pouze shoda náhod? (i kdyby to mělo bejt o mě,nic to na tipu nezmění)

Milly
06. 09. 2007
Dát tip
Ty jo, to je krásný!!!!!!! -t- přes trošku strmý začátek pro mě mě to dostalo.....

papouch
06. 09. 2007
Dát tip
Ha!! Už vím, kam si ukádáš prachy!! :-))

Marcela.K.
06. 09. 2007
Dát tip
*

daddy
06. 09. 2007
Dát tip
jé to je výborný, tleskám**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru