Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčina dopravní nehody aneb kdo by nebyl?

07. 09. 2007
6
9
2628
Autor
Kastel

Mě z toho snad chytne amok

proč ten přívěs lehl na bok?

Odpovím vám klidně za něj

protože byl utahanej….


9 názorů

podezdívka
10. 09. 2007
Dát tip
Výborné, jako vždy pobavilo :-) *

vitsoft
08. 09. 2007
Dát tip
Tahej,tahej, tahači, ale přibrzdi radši, kde silnice zatáčí.

j. nick
07. 09. 2007
Dát tip
fajn blbůstka:)*

Kastel
07. 09. 2007
Dát tip
:o) právě z trouby vytažený tažený štrůdl by nebyl marný, ale zřejmě jen těžko realizovatelná událost toto bude :o) to ostatní sem prosím netahej - byly by z toho hrozný problémy :o) Nicméně Tvého doporučení se výhledově držeti budu stejně povinně jako v MHD...

PecKer
07. 09. 2007
Dát tip
příště bych tedy, pro nás pomalejší prosil alespoň: a) barevně odlišit účastníky dialogu b) uvést laskavého čtenáře do děje prologem Měl vůbec ten tažený přívěs potažmo i tažný vůz platné OTP, STK a SPZ? Navrhuji to probrat nad taženým štrůdlem.

PecKer
07. 09. 2007
Dát tip
příště bych tedy, pro nás pomalejší prosil alespoň: a) barevně odlišit účastníky dialogu b) uvést laskavého čtenáře do děje prologem Měl vůbec ten tažený přívěs potažmo i tažný vůz platné OTP, STK a SPZ? Navrhuji to probrat nad taženým štrůdlem.

Kastel
07. 09. 2007
Dát tip
á, pán je pointolog:o) - no, amok chytá toho řidiče (nebo xakru policajta?:o) no, a odpovídám já, jako skvělý a úžasný autor, který si nějakým vymyšlený přívěsem může dělat co chce ...:o) ...jinak, samo dík:o)

PecKer
07. 09. 2007
Dát tip
Proč Tě chytá amok, když klidně odpovídáš? To mi hlava nebere, ne ne ne. Ale jinak klasická kastelština. Típ

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru