Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bezva flám (?)

08. 09. 2007
16
13
2150
Hostinský nalej! Stačí mi malej - jsem velká dáma co neztrácí tvář byť je to lidský zchlastat se vždycky když je nám těžká svatozář … V hospodě „Na růžku“ v salátě z tvarůžků v hořku piv zaháním depku a splín včera mi potichu řek: už je po hříchu - jen tak se z toho nezhroutím chlapů jak naseje dokola všade je na sto pět západů zamčený klín - dejme si po pivu žádného protivu už k sobě ale nepustím Hostinský nalej! Stačí mi malej - jsem velká dáma co neztrácí tvář byť je to lidský zchlastat se vždycky když je nám těžká svatozář … U stolu pospolu jako dvě hrdličky koukám ti do očí ty trochu níž - právě ti hroty mé propíchly zorničky netušíš že je se mnou kříž já živa co budu žádnýho pobudu nebudu do bytu na kafe zvát počkám si - kdo z koho - jedině na toho co bude klíč můj milovat Hostinský nalej! Stačí mi malej - jsem velká dáma co neztrácí tvář byť je to lidský zchlastat se vždycky když je nám těžká svatozář …

13 názorů

zzlatý
29. 12. 2008
Dát tip
S úsměvem jde všechno líp... Tip

mašinfíra
28. 12. 2008
Dát tip
Slyšel jsem. Viděl jsem. Evu na kytaru hrát...

palino8
02. 10. 2007
Dát tip
heh

zzlatý
24. 09. 2007
Dát tip
To byl mazec!!! pěkný mazec...tip

***

guy
12. 09. 2007
Dát tip
*

Jo, dobrýý! *****

to je dobrý :o)

malykuba01
09. 09. 2007
Dát tip
hezký šanson:)

malykuba01
08. 09. 2007
Dát tip
*

malykuba01
08. 09. 2007
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru