Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ďábel na schodišti

20. 09. 2007
10
10
2418
Autor
Flákač

Stalo se o páté.

    Morbegot seděl v kuchyni a myslel, že dopije čaj. Ďábel stál na schodišti a zvonil na zvonek. Usmíval se, věděl, že se Morbegot nebude bát otevřít. Zaškrabal na dveře a zahuhlal. Snažil se šeptat tak nahlas, aby alespoň něco ze slov dolehlo až do kuchyně.

    „Vstaň, chlapečku, pojď mi otevřít. Plivnu ti do huby.“

    Morbegot odložil hrnek na stůl. Zavadil při tom o lžíci. Ďábel za dveřmi nadskočil radostí.

    „Už jde.“ A do bytu: „Dělej, nemám na tebe celé dopoledne.“

    Chytil se za poklopec, zručně uvolnil svůj penis ze sevření spodního prádla a s rozkoší močil na dveře od bytu. Z druhé strany se již blížil Morbegot.

    „Uha-háá. Teče voda žlutavá.“ Ďábel je starý požitkář. Moč čpící smradem věčně nemytého údu stékala po schodech dolů, kde vyplňovala nerovnosti v podlaze.

    Morbegot se poškrabal pod nosem, jako by zapřemýšlel, co že to přišel udělat do předsíně. Lehce položil ruce na dveře a sklonil se ke kukátku.

    Ďábel byl připraven. Laškovně zamrkal Morbegotovi v ústrety. Rozšklebil ústa a zařval: „Otevříí, chlape pomalá.“

    Zachrchlal a vyzývavě se postavil, aby naznačil, že čeká. Morbegot otevřel dveře.

    Na čelo se mu připlácl mazlavý hlen. Ďábel se uchechtl, otočil se na patě a lehounce po špičkách sbíhal ze schodů. S každým krokem táhle bzdil. Pak dole práskly dveře a Morbegot ze smradu omdlel.


10 názorů

sveřep
14. 10. 2011
Dát tip
otřesný. posílám tip, kdyby to šlo, poslala bych i dva :)

Flákač
14. 11. 2010
Dát tip
tak to sem rád :)

Kastel
14. 11. 2010
Dát tip
fakt mě to pobavilo :o)

Flákač
13. 01. 2010
Dát tip
Džejn: byl to slaboch, ten smrad každý nevydrží :)

džejn
13. 01. 2010
Dát tip
Supr, až na to, že se mi nelíbí ta úplně poslední věta - to, že Morbegot omdlel mi kazí celej dojem. Jinak je to na *

Eleriana
15. 07. 2008
Dát tip
je to tak šáhnuté až je to excelentníí :)

j. nick
24. 09. 2007
Dát tip
oujé, to je neskutečná praptákovina, nevim, kdy naposled sem čet něco tak divnýho :D:D:D* (na hlubší kritiku zapomeň, kámo, tumáš tipa*:) )

slunco
20. 09. 2007
Dát tip
Tato "praštěninka" mě rozesmála tak, že můj smích připomínal obdobný projev indiánského kmene hurónů ;-)jestli někdy uslyším za dveřmi hlasy, velice dobře si rozmyslím, jestli půjdu otevřít - a jestli přece, pak pouze s plynovou maskou na obličeji :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru