Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nebudu plakat

20. 09. 2007
8
17
4526


Plakat snad nebudu
jsem přece už veliká holka
přesto se uvnitř mě zatmělo víc
pár řádků z pohlednic
na mě se dívá
sms zprávy jen polovic
 
Tak už to bývá...
odříkám, šetřím si touhy
na horší časy
teď si tak ze vzteku vyškubat vlasy
protože i z toho mála mi
nezbylo nic

17 názorů

Bíša
16. 11. 2008
Dát tip
Vždy může býti lépe...

mašinfíra
12. 11. 2008
Dát tip
*/*

Jojo, už jsu ve věku, kdy zapochybuju a nechám si poradit...

Delfín
05. 07. 2008
Dát tip
To já ani netvrdím! Jen z vlastní zkušenosti vím, že občas je nutné zamyslet se i nad těmi součástmi svého života, o nichž nemáme dosud žádné pochybnosti! Malá revize nikdy neškodí...;o)))

Nemám pocit, že bych byla zaslepená... (i když...!) Mrknu se.

Delfín
05. 07. 2008
Dát tip
Vážně? To jsem rád! Ta moje taky! I já mám bujnou fantazii a lecos odkoukám od života! Přesto se nad tím zkus zamyslet! To nikdy neškodí... Je fajn, že můj malý příspěvek chceš takhle hodnotit, ale pro to to nedělám a tohle je vážně jen koment stvořený právě pro tuto Tvoji báseň! Jsem takový buditel zaslepených bližních..;o) Ale můžeš zkouknout i další má dílka...Snažil jsem se sem dát takový reprezentativní výběr různých věcí...

Kam ti mám poslat tip?? Tato je jen vymyšlená!!!

Delfín
05. 07. 2008
Dát tip
Budeš-li ignorovat jen důsledně touhy své a přání, život uplyne jako sen, třebaže, pravda bez zklamání! Však k čemu všechna lakota? Když si na konci života otázku člověk položí: " Co dala existence má světu?", smutně se odmlčí... Hýčkat si svoje křivdy jen a rizika se bát pro jeden nesplněný sen? To raděj prohrávat, však ze života něco mít, bojovat, ne to zabalit při prvním neúspěchu hned! To dělat každý, kde je svět? Po stromech bychom skákali, divé srstnaté opice, internet bychom neznali a tím i písmák verše Tvé...;o)))

moorgaan
12. 03. 2008
Dát tip
uplne to z tebe sala /*

snivá
09. 02. 2008
Dát tip
pěkně smutné..jako já a Tip

Já jsu kvalita sama... (:-))

zzlatý
24. 09. 2007
Dát tip
...tip

Jsu nepoučitelná... (?)

Tak vidíš, jak se to skrblíkům nevyplácí - příště žádné šetření!!! A už vůbec ne na horší časy, ty přece nepřijdou. bude jenom lépe a lépe :))) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru