Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

podzimní II

21. 09. 2007
2
8
1930
Autor
per_zay

 

 

javorový list

ach !  paleta podzimu

-

 

 


8 názorů

Paulart
23. 09. 2007
Dát tip
Zvolání v haiku není na překážku, ani u starých mistrů. "Paleta podzimu" je pro mě ale až příliš zabstraktnělé. A trochu i klišé.

Rabb
21. 09. 2007
Dát tip
jerry.. ooo.. to já něvěděla.. ..takže StvNe, BRAVO! :-) ;-)

Oldjerry
21. 09. 2007
Dát tip
Mýlíš se Rabbe - název czaiku vymyslil stvn. Mně jen delegoval administrátorské právo. K té miniatuře: Nic si z toho něrob Per_zay, je to sice frekventované - tvrdý kritik by napsal lehce klišoidní, ale to je vlastnost kraťasů - závislost smyslu díla na jediném slově (a tady je to tak nasazené), že bez té palety by se to rozpadlo. Mně se líbí, ač jistou oprávněnost námitek Bazilišky uznávám. Pro mne je to za bod/tip, ač to za haiku nepovažuji.

Baziliška
21. 09. 2007
Dát tip
paleta podzimu je tak strašně otřelý obrat:(

Rabb
21. 09. 2007
Dát tip
možná tohle je podle pravidel to správné emotivní haiku.. ..tím pádem však jaksi asi líbí se mi haiku počeštěná.. ne taková "zvolávací", jak je zde příkladem.. takzvana czaiku, jak je nazval Oldjerry.

Dereka
21. 09. 2007
Dát tip
:-)

Háber
21. 09. 2007
Dát tip
:) čistý rez *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru