Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podlehnout = zvítězit

26. 09. 2007
7
14
4409
Krása se ti upřít nedá
ani láska, dál ji hledám
čekám, až mi vyjdeš vstříc
neukážeš touhu víc
 
schováváš ji za svou masku
touhu, zájem, radost, lásku
jednou ti ji servu s lící
v milování při dvou svících
 
pomůže mi vůle boží
prohrát souboj na tvém loži
tam se pozná pravý cit
podlehnout = zvítězit

14 názorů

...? (odpověď je.... v poště...)

moorgaan
12. 03. 2008
Dát tip
rada prohravas souboje na jeho lozi?.../*

Miroslawek
03. 10. 2007
Dát tip
proč schizo? Naopak to vnímám jako pokus o udržení vnitřní konzistence. Ale ta cena...

...to znamená, že budu vpořádku. Schizo nejsu...

Miroslawek
03. 10. 2007
Dát tip
nějak si protiřečíš ;o))))))))))))))

Bude! Ale recept mi neposílej, zásadně podle nich nevařím. Pošli mi raděj pěknou básničku. Na zítra, dnes už musím...

Miroslawek
03. 10. 2007
Dát tip
Troufáš si tvrdit, že píšeš básně. Dobrá, co tě k tomu přesvědčení vede? Mimochodem, aktuálně: žena růže píseň kost Xena z lože křičí dost Nebo ti na fleku zrýmuju recept na gulášovou polévku. Odmyslíme-li si případný chuťový efekt, bude to poezie?

Slušné je poslat avízo - ano v případě, pokud se mi to podaří! Neznám ještě všechny možnosti písmáku (ani svoje). Píšu jen básně, které čteš, jsou staré několik let (z první republiky ne, to jsem tu ještě nebyla). Snad se tu objeví i něco novějšího.

Miroslawek
03. 10. 2007
Dát tip
O5 lze jen konstatovat, odpovídáš-li, je slušné poslat avízo, jinak nemám možnost reagovat jinak než náhodou, kterou si v tomto případě asi nemohu nechat ujít ;o) Nepíšeš prózu - a co tedy?

Z celé obsáhlé (odborné?) kritiky vyjmu dvě slova a poopravím : nepíšu prózu.

Miroslawek
03. 10. 2007
Dát tip
Asi jsem úplně neporozuměl, proč ten útvar pojímat jako báseň. Nehledě na těch několik beztak lexikalizovaných elementů a vnější(!) rytmické členění nevidím v textu nic zaznamenatelného, co by nešlo lehce vyjádřit prózou.

Marcela.K.
30. 09. 2007
Dát tip
:-)*

zzlatý
27. 09. 2007
Dát tip
Líbí se mi síla obratnosti slov...tip


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru