Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Déšť podzimní

28. 09. 2007
11
7
1443
Už zase záclona mi pohladila záda okno je dokořán a proudí vlahý vzduch ulicí smáčenou dnes rozverný déšť padá pomalu - zdá se mi - se uzavírá kruh a někdy taky padá drobný smuténkový ten s sebou snáší vlezlou vlhkost do halenky za kapkou kapka padá do vlasů - to mám ráda s tváří si vystačím tam padá jinačí - ten pro milenky ... jednou se musí stát že z roztržených mraků pošle mi úsměv zlatý kotouč sluneční vím - ve svých básních občas nevyhnu se braku ale je krásné čekat deště sváteční prozatím pořád ještě padá smuténkový co s sebou snáší vlezlou vlhkost do halenky za kapkou kapka padá do vlasů - to mám ráda s tváří si vystačím tam padá jinačí - ten pro milenky ...

7 názorů

oleandr
08. 11. 2007
Dát tip
líbí

palino8
08. 10. 2007
Dát tip
pekné to je...

guy
01. 10. 2007
Dát tip
*

******* plná palba ******* +T viz: "TOBĚ"

alternic
29. 09. 2007
Dát tip
* *

to je spíš o jarním deštíku...ten zářiový už v sobě tolik romantiky nemá :o)

Hesiona
29. 09. 2007
Dát tip
Nádherné... krásně upršené :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru