Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zas po dni den

04. 10. 2007
8
5
1520
Hodina dvacet - čas jít spát než překulí se k rozednění zrozený den ach jaký bude? zas divukrásných tajů plný či zrad? ten co se právě ubral k spánku měl různé tváře od rána k napití podal rosu v džbánku a k večeru už pro pána! měl sucho v ústech nachystáno jako by ráno nebylo jako by nikdy nevyřčeno bylo co dřív se slíbilo dny sváteční a víc než všední se ve vesmírném šlehači do chvíle vzlyku do poslední jak v centrifúze protáčí jeden se v mžiku mění v druhý až nelze okem rozpoznat který je který všemi směry se ubírá jeden jak druhý pod víčky smutnou šedí kruhy maluje už zas o hodinu se posunuly ručičky jen ještě krátce sepnu dlaně než vklouznu ke snům pod peřinu o milost boží rodičky poprosit za své blízké znova ať rána nová posvětí jim a mně též a ve dni novém když už žít musí ať je lež jen drobným zrnkem nevědění než cílem zmařit nabyté ach už se dní a modlitba má u konce není slyšíte ... ?

5 názorů

Imminici
04. 10. 2007
Dát tip
*** nádherné

Movsar
04. 10. 2007
Dát tip
tak na mě to dělá dojem moderní středověké poezie. ale dobré, říkám

Dobře to vnímám.*******

palino8
04. 10. 2007
Dát tip
slyšíme...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru