Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co takhle něco přečíst, promluvit, vypít...?

09. 10. 2007
0
84
4313
Autor
dablik008

Tak mě tak napadlo...

...co takhle něco přečíst, o něčem promluvit, něco málo (nebo nemálo) popít, vizuálně se konfrontovat...? V Praze je míst přece dost...spolunadšenci jsou zváni a vítáni, vlastní kůži na trh bez okolků přinesu ;)

(trhejte mě)

;)


d*

84 názorů

Leata
24. 03. 2010
Dát tip
je to vážně veselý, tahlencta debata!:) nesešli jste se vůbec?

dablik008
08. 01. 2008
Dát tip
já i čtyřikrát, ale to už s klidem moc společnýho nemá ;))

dablik008
07. 01. 2008
Dát tip
a co třeba příští týden? ;) když teda všici někam frčí a pajzlíky pak budou zet prázdnotou...

Climaster
06. 01. 2008
Dát tip
a co takhle, v utery 080108, nekdy k veceru..? sraz, v 18.42 nekde..?

Climaster
27. 12. 2007
Dát tip
aloo, do dositky, ledna..

dablik008
24. 12. 2007
Dát tip
dáme pivo v lednu, já se pokusím se zajistit účast nafrněných celebrit a kazit se budem (vzá)jemně ;)

Pája
29. 11. 2007
Dát tip
:-) myslím, že rebecca prostě četla a nikdo z nás publikum neozvláštnil...* ale nevadí, zkusíme to příště (?) ;)*

dablik008
28. 11. 2007
Dát tip
a byl tam vůbec někdo? ;)

Pája
09. 11. 2007
Dát tip
ani já tam nebudu ;), chci ještě dodat

Pája
06. 11. 2007
Dát tip
tak to by mě zajímalo, jak to dopadne ;) hermit taky nepřijede, ani kafka :) asi to tak mělo být...

egil
06. 11. 2007
Dát tip
avi

dablik008
04. 11. 2007
Dát tip
já nemám úplně dobrou zprávu...toho 9. totiž musím být jinde...a když říkým, že musím, myslím to vážně...takže jsem zorganizoval něco u čeho nebudu, a to mě vážně štve :((

Pája
01. 11. 2007
Dát tip
chicht :-), ani já ji nemám, vlastně vůbec doma ji nemáme, nejspíš bude dotisk, když z toho někde čte, musí si to egil půjčovat z knihovny nebo od kamarádů ;)), to je takový pikantní ;) kdyžtak dám pak vědět* doufám, že se toho 9. uvidíme*

Pája
30. 10. 2007
Dát tip
tak jo!!!*** mytéž mytéž, reb! ;)

Milly
26. 10. 2007
Dát tip
Maj tam asi druhy.. hrozně levný.. .-) a dobrý (aspoň ten jeden). Fajn. :-)

Pája
26. 10. 2007
Dát tip
spojit to můžem* Valašská kavárna U frgála, Starokošířská 9, Praha 5, asi 50 m od stanice tramvaje U Zvonu (dvě stanice od Anděla)

dablik008
26. 10. 2007
Dát tip
tak já nevím, mohli bychom to spojit, proč ne ;) má to navíc tu výhodu, že na cizím čtení nebudu muset nic číst a budu mít dostatek času věnovat se těm zmíněným chmelovým limonádám ;)) kalais a tys myslela asi dnes, že ju? ;)

Milly
24. 10. 2007
Dát tip
sakra, na Písmák, ne? :-) Ale tak bylo by hezký, kdyby to setkání bylo toho 9. U Frgála....- maj tam moc dobrý frgály a chmelový limonády.... .-)

Milly
24. 10. 2007
Dát tip
rebecca13: rebe, a dáš sem taky pozvánku? .-)

Milly
24. 10. 2007
Dát tip
:-) ..... Katastrofanky a chmelový limonády.... .-)

Milly
24. 10. 2007
Dát tip
Rebbe, ha!! Jestli bude to čtení, dorazím stopro tam!!! Minule to bylo jedno z nejsilnějších, co jsem kdy zažila... :-))

Sunmoon
20. 10. 2007
Dát tip
tak to jsem ráda, že nezveš jen známé tváře, hlásím, že 26 i pak 9 velmi pravděpodobně můžu, já+1.

dablik008
18. 10. 2007
Dát tip
9.11.2007 v pátek, já můžu, kdo ještě může? ;) Milly, nezvu jen ty co znám, jasně že jsi zvaná :) kalais, jak moc divokej je tenhle pátek? ;) a jinak pozvání samozřejmě platí pro všechny, včetně všech jejich doprovodů, jen pak budeme muset podle přibližného počtu účastníků zvolit místo :)

Pája
17. 10. 2007
Dát tip
tak nakonec nemůžu ani 2. 11. :-) plánuju vám to všem teda na 9. 11. :-), co vy na to?

Arwennn
16. 10. 2007
Dát tip
tenshi: nojo, ale Pája a Sunmoon nejspíš diskutujou nad nějakym tim jejich srázkem v Práglu..:D

Sunmoon
16. 10. 2007
Dát tip
nojooo, Dablika bych i potkala a s sebou i někoho přivedla...no tak hlaš, až něco vymyslíš... :-P

Pája
16. 10. 2007
Dát tip
avi

Pája
16. 10. 2007
Dát tip
tak to je asi problém :-) já ten víkend mám už pár věcí... a hermit právě říkal, že na konci října nemůže, spíš začátek listopadu! co třeba 2. 11. nebo 9.? ať se stihnem ještě nějak upravit, příp. něco nastudovat, aby řeč nevázla ;)

Arwennn
16. 10. 2007
Dát tip
Jej, Milly promiň, příště už na tebe nezapomenu:))) hej fakt nechcete udělat nějakej ten sraz ve Svitavách nebo někde poblíž?:D tady je to pořád jen Praha, Praha..:D jo jinak teda pro ty, kterejm jsem neposlala avi.. to video/odkaz níže/ fakt stojí za vidění:)))

Milly
15. 10. 2007
Dát tip
Já jsem taky zvaná- i když se neznáme? :-)

dablik008
15. 10. 2007
Dát tip
ani já ne ;)) do hermitova kraje se chystám zrovna tenhle víkend ;) tím pádem bych jako nejbližší a nejpříhodnější pátek viděl ten hned potom, tj. 26.10. co vy na to? (aby tu nikdo neříkal, že plkáme o něčem zcela nekonkrétním) a Páje vezme Egila aby mi vysvětlil ty neosvitly ;)

Pája
15. 10. 2007
Dát tip
jsem! jsou na totemu! pošlu jim odkaz sem* nusle, nusle, proboha, to je tam, jak se bydlí pod těmi mosty? ;) jak by řekl egil: nusle se původně jmenovaly neosvitly nejlepší by byl asi pátek (?), hermit bydlí bohužel pořád v jihlavě ;)

Milly
15. 10. 2007
Dát tip
A kdo říká, že se musí pít jen alkohol?? (ehm, mimo to- jak mám vědět, že jsi abstinent??) ;-) Aha, dobře. :-)

Milly
15. 10. 2007
Dát tip
Jen tak..., promiň.

Milly
15. 10. 2007
Dát tip
No toto- jak to, Arwennn, anebo Karolíno, nebo jak se Ti má říkat, že jsem nedostala to avi?? :-)) (asi chyba, no jo, no...)

dablik008
13. 10. 2007
Dát tip
Pájíku, já zas bydlím v Nuslích asi dva měsíce, a přesto bych je prosazoval, máme tam plno příjemných putyk, kde se můžou pražácký právníci v přestrojení za míň opovrženíhodný existence opíjet s ostatními anonymními alkoholiky ;o) jinak kalais, hermita i tři tečky ;o) bych rád viděl, jsi si nimi v kontaktu?

Pája
12. 10. 2007
Dát tip
kdy kde? ;) a napadá tě, komu mám ještě říct? (kalais, hermit, ...) jestli tě ještě poznám(e), když se z tebe stal pražáckej právník, - to je osud...! ;))) :-P jsem mělničanka patriotka teprv tři tejdny, ludmila mi teda nechutná - suchá trpká, ale jak se říká: zprvu trpké zdá se...atd. ;)

dablik008
12. 10. 2007
Dát tip
a nebudete potom soudit vy mě? ;) Mělníku jsem se letos už jednou vyhnul (slogan "Vína z Moravy, vína z Čech") mi přijde skoro stejný jako by byl "Pivo z Čech, pivo z Kambodžy" ;) ale jednak vím, že je to kousek, protože tam mám kamaráda, druhak se nebráním ničemu, ale doma je doma, a doma je v Praze ;) a rád uvidím všechny co jsem dlouho neviděl, minimálně v rámci reinkarnace ;) číst nic nemusíme, kromě nápojových lístků a etiket na lahvích, vnucovat se není třeba ;)))

StvN
09. 10. 2007
Dát tip
A kromě otázek bylo by něco? Kdyby k tomu každý přistupoval jako ty, dávno bychom umřeli žízní.

domin.go
09. 10. 2007
Dát tip
ha - podraz co tady spamuješ blondýno .))

Arwennn
09. 10. 2007
Dát tip
avi :P

Arwennn
09. 10. 2007
Dát tip
s tim že všici do svitav souhlas všema deseti Kájü ožírat nebudem, ožerem Dominga, objednáme mu "činzáno s vodkou --- čtyryrkrát!" a domčik nám zatancuje s Peťovejma berlema - viz http://uk.youtube.com/watch?v=-mXhvUWVGZg stojí za vidění:))))

domin.go
09. 10. 2007
Dát tip
já chcu taky pořádat něco takže: všici do svitav a ožerem káju a ta nám bude dělat gogo tanečnici áve

Milly
09. 10. 2007
Dát tip
ale vždyť jsou tu furt nějaký čtení. :-)) Zejtra jdu do Jindřišský věže třeba (i když tam se čtou jen povídky, pravda..). A co už nepořádá srazy vesuvanka.., ale jo, nějakej básn. by to chtělo- jinak pořádá Jarmila Moosová, že jo, taky.

těša
09. 10. 2007
Dát tip
kdybyste mě chtěli... nekoušu, ale děti rád nemam ...tak si docela rád něco někdy zkusim přečíst, možná bych se odhodlal i promluvit; pití a konfrontaci bych byl nakloněn taky.

domin.go
09. 10. 2007
Dát tip
papoušku ale kdybys sehnal jenom na cestu do svitav,tak přijeď.))

papouch
09. 10. 2007
Dát tip
už mi došly prachy :-( nemám na cestu ani do Svitav, nadož do prahy

domin.go
09. 10. 2007
Dát tip
tak počkej až budu mít cestu do prahy .)

Pája
09. 10. 2007
Dát tip
no ne, ahoj ďáblíku!!! jsem pro: promluvit a popít :-)! * bydlím(e) teď v mělníku, místa mám(e) dost, vinoték v okolí habaděj, kůží nedostatek; do phy případně kousek ;)

clovrdik
09. 10. 2007
Dát tip
nazdar člověče, tebe ještě není konec ? :-))) když bude sedět termín, snad bych i do toho prdlýho práglu dorazil :-)

Řekni rovnou, že chceš jít na pivo a nechoď kolem horký kaše... :)

Ticho a Tma
09. 10. 2007
Dát tip
u nás v Kocourkově:-))

domin.go
09. 10. 2007
Dát tip
ve svitavech je

Rabb
09. 10. 2007
Dát tip
u nás místo není..

zlyvkus
09. 10. 2007
Dát tip
i v Brne je mista dost

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru