Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z (bez)naděje

12. 10. 2007
14
17
1885
Co je to láska kdo mi poví dá-li se slovy vůbec říct? kdo miluje jen zaslepený je touhou být si nablízku a - málokterý sobec ví že vlastně je to sobectví když jako pštros se do písku před definicí správnou schová chrlí jen vlastní hloupá slova v domnění že ten druhý slyší co právě slyšet chce jsou tiší ti kteří taje lásky znají? co je to láska jak se dělá? ji nepoznat by život marně byl prožitý však zmítání se v křeči zvláštní agonie že pro druhého člověk žije když on se cítí sám a sám je sebeklam co je to láska? co je to láska? JÁ SE PTÁM!!!

17 názorů

palino8
17. 10. 2007
Dát tip
priveľa chceš vedieť ;)

a to jsem od přírody netanečník :o)

*******

Ó
13. 10. 2007
Dát tip
....láska je...sympatie na entou...

Háber
13. 10. 2007
Dát tip
súznenie asi?

Norsko
13. 10. 2007
Dát tip
já tam nebyl ...

alf: roztančil jsi mě :)))) avox: tak to už přišla mnohokrát .... Hes: děkuji, miluji A. de S-E. Nor: včera jsem se vypravila s nocí pod Nuselský most - moc jsem se na všechny těšila. Dorazila jsem nejdál na Anděl a zkolabovala na absenci dotyčných tramvají. Ono už bylo dost blízko půlnoci - neříkej mi, že jste vydrželi do rána!!! :))) zz: moc krásná báseň - pravdivá!!! Abi: až najdeš odpověď, přijď se podělit, prosím :))) R_L: závorky? JÁ! přede dvěma lety u malehokuby01 :))) mar: ahóóóóóóóój!!!! kdy přijedeš za mnou do Prahy? už jsem ti tu cestu hodně zkrátila :))))

Markel
12. 10. 2007
Dát tip
láááááááááááááska, chjo - T

Abi
12. 10. 2007
Dát tip
Velké díky..sama se také často ptám. Jak milovat ,,správně"?

zzlatý
12. 10. 2007
Dát tip
tip... Zkuste si přečíst moji "Zamilovanost", kde jsem se snažil vyjádřit rozdíl mezi láskou a pouhou zamilovaností...

Norsko
12. 10. 2007
Dát tip
muška, jenom zlatá :-)

Hesiona
12. 10. 2007
Dát tip
"Láska je především tiché naslouchání. Milovat - znamená nazírat." Antoine de Saint-Exupery :o)

avox
12. 10. 2007
Dát tip
nikdo neví, ale když přijde, každý ji pozná :-)) */

přeci láááska je lááska... :o)

já tobě, Evi ....

Sarrah
12. 10. 2007
Dát tip
Za tuto obzvláště děkuji Jarmilko***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru