Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kour na predmesti

12. 10. 2007
5
7
1389
Autor
ondrech

Toz jsem sem dlouho nic nedal a dneska me prepadla mlsna, takze si poctete:-)

Kouř na předměstí


Probouzím se v dřevěné posteli. Tato postel se mi líbí, proto v ní spím. Můžu spát déle, protože mám dneska čas, ale jdu do koupelny vypustit to, co matka příroda vytvořila v mém těle.

Ležím na podlaze na frankfurtském letišti. Ležím na tomto místě už sedm hodin. Ležím a koukám na lidi chodící kolem mě. Nemůžu spát. Můj vlak přijede za chvíli. Ležím na podlaze na frankfurtském letišti a poslouchám Tubulární zvony Majka Ouldfielda


V kuchyni. Voda má stále více a více stupňů. Do hezčího hrnku dávám čaj, do fialového kafe. Snídám a piju čaj z hezkého hrnku. Poté jdu ven a sedím na balkóně, piju kafe a kouřím dlouhou viržinku.

Jdu do podzemí mého domu. Je tam pračka. Mluvíme spolu, pračka je tak bílá a rozumí mi. Jsem v temném podzemí svého domu, mluvím s bílou pračkou a píšu krátké povídky.


Jdu městem. Jedna mladá dáma má namísto očí stříbrnou trubku. Mladý muž přechází silnici a jí švestku. Malý kluk přijíždí na svém žlutém kole, zastavuje se před jednou sochou a několik minut říká svůj názor na tuto sochu a pak opět odjede na svém žlutém kole.


Vždy se dívá za sebe, zda něco nezapomíná, ale nevěděl, že za sebou nechává kousky své osobnosti.


Vidím muže, který kouří dýmku. Spousta objektů létá v kouři z této dýmky – pero, starý psací stroj, medvídek, kousek koláče, svíčky, černý klobouk, malá žirafa, žlutá kachnička, malý červenočerný deníček... Vidím muže, který kouří dýmku na předměstí. A v tom kouři létá spoustu objektů. Je to kouř na předměstí.


7 názorů

Movsar
01. 09. 2010
Dát tip
lsd inspirace? líbí se mi to velmi! t

Paclík
12. 12. 2007
Dát tip
ja momentalne nevim jestli je lepsi se divat pred sebe nebo za sebe ale dulezite je videt sebe a ne jen to okolo a kdyz uz vidi sebe nezapominat na to ostatni ... z toho co jsem ti tu napsala budes mit mozna vetsi zmatek v hlave nez ja z toho co jsi napsal ty ale to asi nevadi: ))jen tak dal

Paclík
12. 12. 2007
Dát tip
ja momentalne nevim jestli je lepsi se divat pred sebe nebo za sebe ale dulezite je videt sebe a ne jen to okolo a kdyz uz vidi sebe nezapominat na to ostatni ... z toho co jsem ti tu napsala budes mit mozna vetsi zmatek v hlave nez ja z toho co jsi napsal ty ale to asi nevadi: ))jen tak dal

Perlino
13. 11. 2007
Dát tip
Vždy se dívá za sebe....nechává kousky své osobnosti. Když se ale dívá pořád za sebe, jak uvidí co má před sebou, které nové kousky osobnosti má kde posbírat? *

ondrech
14. 10. 2007
Dát tip
dekuji... je to asi jedina vec, ktera se mi skutecne stala:-)

Ležím na podlaze na frankfurtském letišti. Ležím na tomto místě už sedm hodin. Ležím a koukám na lidi chodící kolem mě. Nemůžu spát. Můj vlak přijede za chvíli. Ležím na podlaze na frankfurtském letišti a poslouchám Tubulární zvony Majka Ouldfielda...:o) Tahle část se mi líbila nejvíc.

Barman
12. 10. 2007
Dát tip
Vždy se dívá za sebe... Ta věta je bezvadná a zároveň mi nesedí. Přítomný čas a hned minulý? Sedělo by tam: ale neví. Jinak i tys mě mile překvapil, taky nic nenapíšeš jak je rok dlouhej:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru