Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tristessa

15. 10. 2007
8
18
1870

Našla jsem to v koši, ale docela se mi to líbí :) --- I am trouble And I am troubled too My name is Tristan And I am alive (Patrick Wolf, Tristan)

Už mě skoro přesvědčili
že nevím co mluvím
ale tohle vím: v pondělí
řekla mluvčí letiště Ruzyně
že nebe bude dvě hodiny zavřené

A mně je líto
všech lidí
co se kvůli Georgovi W.
nedostali do nebe


18 názorů

dík :)

Santi€
21. 05. 2008
Dát tip
z piety k Tristanovi***

děkuju... ale za názvem si stojím ;)

Smetiprach
13. 12. 2007
Dát tip
tohle by se mi líbilo... pokud by to mělo civilnější název, nebyl tam ten prolog a škrtlas první tři řádky... výsledek by vypadal takhle: v pondělí řekla mluvčí letiště Ruzyně že nebe bude dvě hodiny zavřené a mně je líto všech lidí co se kvůli Georgovi W. nedostali do nebe jojo, to by byla jiná káva... ale dám tip, potenciál tady je... jenom ho vykopat a opucovat... :-)

díky, vaše jasnosti :)

smutné s spetkou usmevu :-) tip

díky... já na agitaci taky moc nejsem, ale když jde o George ;)

díky... já na agitaci taky moc nejsem, ale když jde o George ;)

Príliš zbytočnej politickej agiácie, ale ten prológ je naozaj v pohode.

děkuju :)

šňupálek
16. 10. 2007
Dát tip
:-))) pozoruhodná myšlenka

díky :)


Print
16. 10. 2007
Dát tip
***!!!

jen název :)

no jo, myslím, že to bylo schválně... nevim nevim, už jsem to zapomněla :)

Norsko
15. 10. 2007
Dát tip
dvakrát nebe, moc :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru