Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Deníčkový smutně zamýšlecí kecy mimo všechno

17. 10. 2007
4
19
3352
Autor
Milly

16.10.2007 Pocity a nekritizující myšlenky vítány. "Bolí mě život a hlava. Nevěřim už, že to může bejt lepší..., že vylezu z baráku a budu si věřit najednou."

16.10.2007 21:45

Všude kolem mě jsou lidi se svejma pocitama a vztahama.. Ztrácím se mezi nima trochu. Pořád přemýšlím, kdo koho miluje, kdo koho už ne, kdo má jaký problémy s čím. Až nápadně si je to všechno podobný- naše prožitky, pocity.
Říkám si, že se v tom nesmím rozpustit. Že se musím ukotvit nějak. Že takhle to nejde. Moc plavu v tom všem.
Lidi, myšlenky, vztahy, pocity.... A přitom by to chtělo dělat něco konstruktivního- třeba zase nabatikovat nějaký tričko, zpracovat usušenou meduňku, dojít do Arniky podívat se, jestli bych jim tam mohla s něčím pomoct, vyrazit jednou na procházku za světla...
A ne pořád sedět a řešit někoho- anebo sebe. A zvlášť chvíli ne u počítače.
Neztratit se....., anebo se ztratit?? Ale doopravdy se rozpustit v něčem (někom)- to kdyby šlo....
Proč jsou si všechny ty zážitky tak podobný??? Se všema lidma podobný vztahy pořád.... Jenom osoby se mění..- jsou volně zaměnitelný. Odejde jeden- přijde někdo jiný. Pocity zas stejný.
Už mě to nebaví.
Chtělo by to něco novýho.
Dobře, nemůžu vyrazit na dlouhou cestu třeba stopem- nemám s kým- ale něco takovýho podobnýho se musí stát.
Nevim, jestli vydržim pracovat v kanceláři zase. (jestli mi to místo vůbec daj) Radši bych byla někde v přírodě- v lese, u vody..
Jak pracovat v lese??
A nebrat nic jako povinnost- jen jako něco, co je zkrátka právě užitečný udělat, a tak to udělám.
Pomáhat lidem... a přírodě. A sobě.

***

17.10.2007 02:1?

Je mi smutno, protože mám pocit, že je kolem tolik krásnejch lidí a já se k nim nemůžu dostat- nejde to.
Sakra, ani k sobě se nemůžu dostat.
Jako bych se na všechno dívala přes nějaký sklo.
Nejde rozbít, a když chvíli dělám, že není, tak stejně nemizí.
Chtělo by to nějakou chemikálii na rozpuštění.

Kde ji vzít?

***

17.10.2007 02:17

Cítím se jako v kleci. Život pro mě ztrácí význam. Není divu, že mi někdy tak chybí ten, jemuž přináší radost tolik věcí. Že tak lpím na každým, kdo mi poskytne aspoň trochu prožitku- nějaký pocity.
Jsem vyprahlá natroud. Bolí to uvnitř. Bolí na hrudi.
Musím zas někam jít- na nějakou akci. Možná na chvíli na to zapomenu, pak přijdu domů, spokojeně zapíšu zážitky, najim se, ráno se probudim a ten hnusnej pocit bude zase zpátky.
Ztrácím se pod nánosem rzi a sutin a můžu si přitom prohlížet jaký obrázky (veselý, vzrušující...) chci, poslouchat jakoukoliv hudbu a dělat cokoliv (když se na chvíli přiměju k nějaký činnosti).
Zapadávám sněhem, mizím pod lavinou, propadám se do bažiny a nevidím cestu k úniku.

***

17.10.2007 02:36

(a chce se mi křičet: "Proč to vůbec čtete??? Nestojí to za nic..........!!!!")

19 názorů

Milly
20. 11. 2007
Dát tip
Hej..., kecy...... :-)) Mi neříkej, že se neznáš- a tak...- a vůbec- víš co bylo u bagrfucker.. ;-))

Milly
20. 11. 2007
Dát tip
Hej..., kecy...... :-)) Mi neříkej, že se neznáš- a tak...- a vůbec- víš co bylo u bagrfucker.. ;-))

Milly
20. 11. 2007
Dát tip
Hej..., kecy...... :-)) Mi neříkej, že se neznáš- a tak...- a vůbec- víš co bylo u bagrfucker.. ;-))

já vlastně asi...ani neznám žádný...krásný lidi. (ale bylo by to hezký...)

Milly
26. 10. 2007
Dát tip
Tady jsi nebyla.. .-) (i když tohle neni literární dílo :-))) A přestaňte s tim už, himbajs, všichni!! :o) Seš už 2. dneska, kdo mi říká, že se flákám..

hm.... Delší,citová věc,na mě určitě dobře nebo svým způsobem zapůsobila. Takovýhle pocity stereotypnosti mám občas taky,problém je,že člověk postupem času zrezignoval do klečící polohy,takže si už těžko pomáhám,spíš jen takový vytržení z nudy a tak... cesty stopem jsou dost dobrý...hlavně v noci.. pokud ale nejsou po posraný akci.. ******

romale
17. 10. 2007
Dát tip
to bys měla!

Milly
17. 10. 2007
Dát tip
:-)) Hm, začíná to vypadat, když už o nich něco furt slyšim, že si i něco poslechnu. :-)

romale
17. 10. 2007
Dát tip
!Tak jsem řek dno je dobrý na to aby sis ho prohlíd... Tak jsem řek hej máš drobný darling!? a ona řekla že nějaký má a já jsem řek fajn tak na dvě kávy z automatu on nám je dá a pak jsme šli ven a tam jsme stáli tři hodiny a dvacet minut a kolem byl svět který byl správný i s kelímkama z automatu!" - zpívá MÁRDI ! ! !

Milly
17. 10. 2007
Dát tip
To už asi nepůjde. :-))

romale
17. 10. 2007
Dát tip
hej - ale napiš pod to že je to od vypsanej fixe aby nedošlo k omylu;-)

Milly
17. 10. 2007
Dát tip
Jarmilo, díky.... :-) Koukám, že se vám to líbilo.. Ty jo, nechci žádný ocenění jen tak, ale děkuju.... .-) Darksky: ... * Hele, romale, to bylo hezký, to si sem dám.... :-) s dovolením...... "17.10.2007 17:13:32 romale Tak jsem řek dno je dobrý na to aby sis ho prohlíd... Tak jsem řek hej máš drobný darling!? a ona řekla že nějaký má a já jsem řek fajn tak na dvě kávy z automatu on nám je dá a pak jsme šli ven a tam jsme stáli tři hodiny a dvacet minut a kolem byl svět který byl správný i s kelímkama z automatu!"

darksky
17. 10. 2007
Dát tip
to znám (uz dlouho) princezno vic ti k tomu asi nereknu

Milly, drahoušku, ani v tomhle nejsi sama ... ***** piš, piš, piš ... to jediný pomáhá

Milly
17. 10. 2007
Dát tip
Uff.... díky.

Milly
17. 10. 2007
Dát tip
Co je "Nešípková"?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru