Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšlenky na procházce občas děsně zdrhaj

28. 10. 2007
2
7
2946
Autor
Milly

27.10.2007 asi 4 ráno Jen pár myšlenek a pocitů (téměř necenzurováno)

Nevim, kam dát svý myšlenky.

Hej, poslouchejte mě někdo! Asi nebudu úplně blbá, když mi hrozí přetlak něčeho... citů.

Hej, kde jste kdo, hlas volajícího na poušti. Asociace. Topení praská. Píšu si ze samoty. Píšu, protože není ke komu mluvit. Píšu, protože je mi smutno.

Hergotsakra! Jak je to všechno obyčejnský. Já- obyčejnej vyblejvací... něco...- extrovert.

Nic zajímavýho- nic zajímavýho pro nikoho- pro vás.

Nebudu spát, nebudu žít ani mít sex- jen psát, psát... ani nic.

Velký oči má můj plyšovej pes... a stažený rty. Tohleto nestojí za nic. A žaludek. Topení praská a já bych taky topila... a možná, že jo, topim..., parní kotel, černej, syčení, pára bílá, asi brzo prasknu...

Bez sexu, bez všeho.

Jenom kytky- a uschlý

jako všechno tady, nebo ne.

Saturnin modrej na stole a zvuk motoru- takhle pozdě.. hlavu do klína..- pod volant.

A netlačil by do hlavy?

Nevim, o čem to zas přemejšlim, neumim si to představit.

Krafu, krafu, krafu všude možně- tam, tam, tam, tam....

Pohyby pusou......... orální sex.

Peřiny s Vochomůrkou a zachrání mě únava.

Stočim se do klubíčka.




























***


pořád víc píšu než žiju

a vlastně mě to baví- psát.

Zástupnej život v písmenkách

černá všude

koncerty- a najít práci,

a sex, když se podaří-

a kde je život, kurva??

Marně prosněnej


7 názorů

Milly
10. 03. 2010
Dát tip
:-) Děkuju... (takovýhle asociace mě moc bavěj- "stačí" se uvolnit a jen zaznamenávat, co člověka napadá.. .-))

Nikuška
10. 03. 2010
Dát tip
Takhle se cítím hodně často, ale nedokázala bych to takhle nikdy napsat...krása...

Milly
19. 11. 2007
Dát tip
Jiříku, co to?? Divím se, divím, že právě tohle Ti nepřijde určené "do šuplíku", anebo "ohni"... ;-)) ale tím líp, no...., díky..!! :-)

j_i_r_i_k
18. 11. 2007
Dát tip
Na čotevírat ústa, když řečníci našich srdcí již promluvili? Díky, Opravdová...

Milly
28. 10. 2007
Dát tip
to poslední mě napadlo až zvlášť...- vlastně je to nezávisle na tom předchozím, ale zas mi přišlo blbý dávat to sem zvlášť- a taky to souvisí nějak.... Díky. .-)

ta konečná strofa...dokonalost... jako úplně maximálně tyjo..... (ale to nad tím mi trochu drhne v hlavě...nejde to tak plynule...)... ale to konečný...achjo...*

Milly
28. 10. 2007
Dát tip
hm :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru