Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Psí čekání

01. 11. 2007
9
22
4023
Autor
macecha
Střapatá,maličká,
je jeho hlavička.
A ta očička,
jako sklíčka,
co hráli jsme si s nimi,
za malička.
Stočený do klubíčka,
jak malá kulička,
očička zavřená,
myslíš si, že spinká.
To omyl je.
S každým Tvým pohybem,
změní se v malého lvíčka.
Ouška nastraží, vyskočí
čekajíc, že jeho panička,
přec si to rozmyslí
a svého mazlíčka,
do světa psích vůní,
zas jednou ven pustí.

22 názorů

macecha
05. 03. 2012
Dát tip
opravuji: pejsek

macecha
05. 03. 2012
Dát tip
Kočkodane, můj pejse, Bertík bude mít letos v červenci 16 roků, ale drží se ještě. Sice má nemocné srdíčko, ale snad ještě vydrží. Miluji ho moc, je to moje jediná radost na světě. A bytost, která mě miluje beze zbytku. Kočičky máme doma také čtyři. Ale, ty více tíhnou k příteli.

Kočkodan
05. 03. 2012
Dát tip
Já také miluji psy, mám ale „jen“ ctyri kocky. Trochu váhám, jestli mám tenhle komentár odeslat, abych te nerozesmutnel, pokud tvuj kamarád jiz behá v psím ráji...

macecha
02. 09. 2010
Dát tip
ano, koloušku. Já jsem mu také právě proto věrná a nemohu ho opustit ....

koloušek
02. 09. 2010
Dát tip
Ten pejsek maličký u svojí paničky nejvíce je spokojený, proto je jí také věrný.T*

macecha
22. 07. 2010
Dát tip
Agnesko, děkuji. Já pejsky miluji :-))

renegátka
19. 12. 2009
Dát tip
Vím o čem mluvíš, měla jsem fenku Maltezského pinče jmenovala se Lotynka.Je to šest let a vzpomínám na ni každý den.

macecha
19. 12. 2009
Dát tip
Evi, já miluji pejsky. A mám doma i dvě kočičky. Donesl je domů můj ex. Také je tam o nich někde povídka. Hrozím se toho, až ten můj malý miláček tu se mnou nebude. Jeho láska mě drží na nohou a to, bez nadsázky. Díky.

renegátka
19. 12. 2009
Dát tip
Hezká básnička.Srdíčko pejskaře zazpívalo.

macecha
12. 08. 2009
Dát tip
amálko, já ho také moc miluji. Nahrazuje mi všechnu lásku světa, o kterou jsem přišla. Je to moje štěstí a je to člen rodiny. Nejvíce rozmazlovaný, milovaný. Děkuji.

amálka
12. 08. 2009
Dát tip
Já strašně miluju svýho pejska, je to člen rodiny, ať si říká kdo chce, co chce. Chápu a dávám tip, je to pěkný :-)

amálka
12. 08. 2009
Dát tip
Já strašně miluju svýho pejska, je to člen rodiny, ať si říká kdo chce, co chce. Chápu a dávám tip, je to pěkný :-)

macecha
01. 08. 2008
Dát tip
Diano, to byly mé první pokusy, ani jsem nevěděla, že bych byla schopna něco napsat. Před tím jsem PC neviděla ani z letadla, natož abych si myslela, že něco budu schopna napsat. Učím se, snad se to časem vše napraví a budou mé věci k přečtení, protože jsem si tímto na svá stará kolena splnila sen. A navíc, on je to malý pejsek, takže možná proto tolik zdrobnělin. O tom, jak se píší básně toho moc nevím. Píšu to, co cítím. Děkuji za pozornost.

Diana
01. 08. 2008
Dát tip
Taky mám ráda psy. Máme dva, aby jim nebylo smutno, když jsme v práci. Moc dobře rozumím pocitům, které básnička vyjadřuje. Používáš však v ní hodně zdrobnělin. Podle mého názoru to básni trochu škodí.

macecha
29. 02. 2008
Dát tip
avox, díky. Jeho očika, když se na mne podívá, umí vyjádřit city víc, než lidé. Také je mu už jedenáct a mám o něj velký strach.

avox
28. 02. 2008
Dát tip
já měla moji malou oranžovou špiculi 11 let, vím o čem mluvíš */

macecha
27. 02. 2008
Dát tip
alfonso, já miluji pejsky. A tohoto diblíka nejvíc, je to můj nejlepší kamarád, kterého mám a který mě nikdy nezradí.

ano, dětem..:o)

macecha
01. 11. 2007
Dát tip
Děkuji, zahřálo to u srdce. Je to opravdu vyjádření lásky k mému pejskovi.

Oldjerry
01. 11. 2007
Dát tip
Spíš Písmáci dětem... veselá, lehýnká, nenáročná... a přesto v sobě nese kus lásky. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru