Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zastávka v Brně

Výběr: Print
02. 11. 2007
19
32
2686
Jsou místa do nichž mysl kreslí své zraku skryté obrazy co jsme je vnesli do prostoru - pár let už tomu - v čase vzdoru teď pokaždé mě zamrazí když znova kráčím po chodníku kde spolu (proč ne za ruku?) jsme ploužili se po úniku a neuměli záruku si dát že zase za pár neděl na stejném místě v stejný čas … já věděla své tys to věděl dnes neptej se: Proč mlčela´s?! Už tenkrát bylo všechno marné i přes to srdce z perníku (snědeno – k dnešku nezestárne jak já!) čas sáhnul na kliku dveří za nimiž zataženy zůstaly nejen závěsy od naší noci už tam není ani ta postel s nebesy (bylo to v zimě kolem ležel sníh z hospůdky nocí křupal pod nohama už je to dávno někde v oblacích sněhová vločka poletuje sama co sedla si mi tenkrát na rameno dodnes ji cítím měla jeho jméno)

32 názorů

Bíša
27. 07. 2008
Dát tip
t.

moje!!! :)))

Janinko drahá - to je nádhera!!!!!!! :)))))

Janina6
11. 11. 2007
Dát tip
Úplně mimo soutěž - dneska mi začal za okny poletovat první sníh, vločky byly VELIKÁNSKÉ, a já si okamžitě vzpomněla na Tebe a tuto báseň, a říkala jsem si, to lítají Jarmiliny lásky, kurňa, ale že jich bylo!!!! :-))

bingol
06. 11. 2007
Dát tip
bylo to v zimě kolem ležel sníh z hospůdky nocí křupal pod nohama už je to dávno někde v oblacích sněhová vločka poletuje sama co sedla si mi tenkrát na rameno dodnes ji cítím měla jeho jméno MOC A MOC hezké...:) navíc Brno jest mi krajem rodným...*TIP

Hesí, to já jen tak dělám :o) jsem vděčný za každý dotyk Moosy, i múzáka, někdy :o)

Abi, děkuji moc!

malykuba01
04. 11. 2007
Dát tip
*

Abi
04. 11. 2007
Dát tip
už je to dávno někde v oblacích sněhová vločka poletuje sama co sedla si mi tenkrát na rameno dodnes ji cítím měla jeho jméno) To je krása, romantika a zároveň melancholie,ale nedusivá, skoro až optimistická..prostě hezká vzpomínka/tip Jarmilo, obdivuji tůvj cit pro slůvka.

* * * * * *

Háber
03. 11. 2007
Dát tip
* a jéje zase šľahnutie do žíl trošku Moosovej citov:)*

Print
02. 11. 2007
Dát tip
Za Brno děkuji:-)*

to sis určitě "ne dobře" vysvětlila :))))

Hesiona
02. 11. 2007
Dát tip
No vidíš... a moje báseň o múzákovi se mu onehdy nelíbila !

holčinky moje, musím ještě podotknout, že to Alfi mě svým drobným veršem inspiroval k dovětku - jemu patří dík :)))


Janina6
02. 11. 2007
Dát tip
Juchůůů!

Hesiona
02. 11. 2007
Dát tip
Ten sněhový dovětek je nejkrásnější... No ano, taky mám místa, kde si vždycky vzpomenu...*

tak ji máš tam :)))

Janina6
02. 11. 2007
Dát tip
No, je to Tvoje báseň, do toho ti nikdo nemůže kecat. Ale mně se strašně líbí. Na sněhové vločky já su zatížená... :-)))

to je už hloupý ... :)))

Janina6
02. 11. 2007
Dát tip
Ježiš, to je krásný, ten tvůj "dovětek" (Bylo to v zimě atd.) To je snad ještě lepší... dej tomu název a nenech ji zapadnout.

Maasek
02. 11. 2007
Dát tip
ne ne, dnes ani pro jindy to silná slova nejsou a já děkuju...za tvé básně

Tomáši, to jsou silná slova - děkuji Ti za ně :)))

jsi laskavá, Jani :)))

bylo to v zimě kolem ležel sníh z hospůdky nocí křupal pod nohama už je to dávno někde v oblacích sněhová vločka poletuje sama co sedla si mi tenkrát na rameno dodnes ji cítím měla jeho jméno

Janina6
02. 11. 2007
Dát tip
... mělo to smysl... už kvůli hudbě tvých slov...

tak se mi vybavila... moje nová adresa? zelená louka jako postel a obloha jak nebesa...

Maasek
02. 11. 2007
Dát tip
Tvé básně mě drží nad vodou

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru