Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chanson pour Toi

07. 11. 2007
16
26
5121
Rázem se zšeřilo obloha černá bylo či nebylo proč jsem ti věrná? Proč díky záclonám na závoj hraju si s kyticí svatební když dávno nemusím? kdosi ti vytřel zrak ornitogálem už hochu je to tak měl jsi být králem proč když se zšeřilo záclony zšedly tu proč jsem ti nechala svý klíče od bytu? samotná nevěřím že příští ráno zažehná známý pach po spáleništi proč je mi líto že neřek´ jsi ano když ve mně naděje jak gejzír prýští? proč .... rázem se zšeřilo obloha černá proč se mě zmocnilo pár ptáků z hejna?

26 názorů

já tobě - za nahlédnutí, zastavení a to hvězdné nebe :))))

Diana
25. 01. 2008
Dát tip
Náhodou jsem objevila tuhle krásu. A s ní i poučení o ornitogáliu. tak dík. T***

a "toale" není slepičí druh, to si pleteš s kohoutem :o)

tu Saskii bychom měli nějak uzavřít...vymyslím nějakou formu předání...:o)

to je slepiččin druh? a co bude s tou výhrou? neříkej, že někdo udal měsíc, dokonce i den? :)))

jéééé, jsem toale...slepec :o)

dyť je tady - mám ho zvětšit? :)))))

8:11 večer sem dám to ornitogálium :))) ? :o)

to nevím, tohle není můj příběh ... o Saskii mi nemluv, ještě pořád očekávám odměnu! :)))

ornitogál nedorazil? :o) o restíku u Saskie ani nemluvě :o)

* * * * *

někdo krásně píše, někdo krásně čte :o)

Janina6
08. 11. 2007
Dát tip
No, člověk si říká, když už neumím tak krásně psát, tak aspoň nějak pěkně zareaguju... :-))

chválit originálně? taky někdy jen uznale pokývám hlavou...když dojdou slova :o)

Janina6
08. 11. 2007
Dát tip
Taky nestíhám, nejhorší na tom je, je ony jsou ty tvoje básničky všechny pěkné, takže já si je prostě MUSÍM přečíst, ale než se k jedné dostanu, přibude jich tam dalších 5... :-)) A taky, kdo má pořád chválit originálně?? Slitování...***

Hesiona
08. 11. 2007
Dát tip
*** Jarmilko, omlouvám se, že nestíhám číst. Snad to všechno jednou doženu :o)))

_Rebelka11
08. 11. 2007
Dát tip
Vzala za srdce, krásná, smutná... tak nějak moje, *

dík za překlad :o)

večer sem dám to ornitogálium :)))

nevíš ... no, ona čekala, že ji pojme za choť a on se k ničemu neměl a pak přišel jeden s kyticí ornitogália /říkal mu ornitogálum - moc krásný květ/ a byla ruka v rukávě. No ale ona vzpomíná ... a trochu se spouští ... z nešťastný lásky ... tož tak :)))

hodně otazníků...ale rady si tedy nevím...

palino8
07. 11. 2007
Dát tip
*

Háber
07. 11. 2007
Dát tip
* pekná


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru