Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

momentálně

07. 11. 2007
3
11
3227
Autor
pupin

 UŹ JDU!

Volné verše,

jako lem sukně,

krajka ve větru...

...jenom je chytit!

 

sem tam si poletují,

bláhově vlají...

Na ko-ho to slo-vo pad-ne...

před pi-ko-lou za pi-ko-lou...

a budeš to TY, básníku!

 

 


11 názorů

pupin
09. 11. 2007
Dát tip
je pravda, že mi luplo a psala jsem to rovnou z hlavy...takové dada myšlenek.Taky je pravda, že su holka, teda spíš baba ve středním věku.Díky za projeveí zájmu.

dadik
08. 11. 2007
Dát tip
no, ale máš pak hned jasno a už se s ním nemusíš zabejvat :) pokud si ho zapamatuješ že jo

Oldjerry
08. 11. 2007
Dát tip
Jasně alegorickou... když si tam někdo napíše věk 484 let ? jméno Konimír Taxis, nebo zaměstnání požírač mrtvol ? na takové ptákoviny je mi líto času, zejména při odezvě serveru okolo 2 minut.

dadik
08. 11. 2007
Dát tip
blbosti mají taky výpovědní hodnotu.. možná hlavně :)

Oldjerry
08. 11. 2007
Dát tip
To už nedělám... i lidi, kterých si vážím tam mají blbosti. Jen já - pitomec - na sebe vykváknu všecko.

dadik
08. 11. 2007
Dát tip
prokliknu na aut. str. ne? automaticky přece.. :)

Oldjerry
08. 11. 2007
Dát tip
No jo - kdo to má z toho nicku poznat ?

dadik
08. 11. 2007
Dát tip
pupin je Dáška, holka, moje kámoška... vieš? :)

Oldjerry
08. 11. 2007
Dát tip
James je přísný, drsný, ale objektivní. Já to zas tak černě nevidím. Dopustil ses sice drobné chyby, žes celkem vážné téma trochu odbyl...ale já tady vidím i z té drobnosti potenciál. Bude to chtít asi trochu jiné jazykové prostředky. Dáďa z toho evidentně byla trochu rozpačitá, já vlastně taky, takže ten tip je záloha na ten skrytý potenciál...

dadik
08. 11. 2007
Dát tip
počkám si na tu další...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru