Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Okna v bouři

08. 11. 2007
5
42
3087
Autor
jazzgirl

Oči oken otevřené

dokořán mé udušené

duše, jež nemůže ani

plakat, a tak prosí: za ni

zapláčou ať okna v bouři

skelné své ať nezamhouří

oči v slzách, co však nejsou

kvůli svinstvu, které nesou,

slané, ale kyselé,

prší z nebes postele.


42 názorů

jazzgirl
19. 07. 2009
Dát tip
Děkuji moc, to je hodně hodně stará věc, těší mě, že i přes svou archaičnost ještě zaujala... ani já sama se s ní totiž už dostatečně neztotožňuji...

slivaka
19. 07. 2009
Dát tip
..*t.je to hezký

jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
Tos měl raději od konce, ty první jsou jak z jiného světa...:-) Ale díky za trpělivost:-)...

Bluedragon
04. 07. 2008
Dát tip
Zvolil jsem vědecký přístup, hodlám projít všechno... ;-D

jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
:-) Tak tato byla napsána tak dávno, že už radši ani nediskutujme:-)... Popoleť, draku, prosím:-)...

Bluedragon
04. 07. 2008
Dát tip
Tohle šlo nejdřív úplně mimo mě, ale po přečtení diskuse už se mi rozjasnilo. :-D

jazzgirl
07. 12. 2007
Dát tip
Děkuju moc...:-) Já už jsem na takovéto typy básniček pomalu rezignovala, už píšu asi trochu jinak (po více než roce), ale přesto jsem moc ráda, když se u ní někdo zastaví a zalíbí se mu...:-) Už jsem to chtěla smazat (společně s ještě starší "Měsíc barvy lilie") kvůli tomu, že mi to začalo připadat jako klišé... Ale jak říkám, je to takový historický doklad:-)...

to je tedy síla...ta nebesa nejsou nad tebou...hmm...

jazzgirl
07. 12. 2007
Dát tip
Vůbec ne, to přece neva...:-)

Santi€
07. 12. 2007
Dát tip
nasazuju si papírovej pytlík na hlavu, to je ostuda...

jazzgirl
06. 12. 2007
Dát tip
Děkuji moc... Dobrý postřeh:-). Vrchlický:-). Taktéž můj oblíbenec:-). Mám ho ráda zejména pro jeho pracování s různými typy veršů. Byl v tomto dost objevným autorem (já teda rozhodně nejsem:-) a kdybych tu báseň psala někdy teď, určitě bych neměla tu troufalost ji takto nazvat...). Toto je starší věc (už více než rok), už jsem ji chtěla smazat, ale nechávám to tu jako doklad určitého vývoje trochu jiným směrem. No, a znovu...o postel (mi) fakt (nikdy) nejde:-). (ale spát je prima)

Santi€
05. 12. 2007
Dát tip
okna v bouři...nejní to sova? nebo machar...nebo z té generace?(inspiruješ se nezvalem, proč ne tady...) je to strašně zajímavý ty okna-oči a rým to dělá malounko záhadným...a kyselá postelová pointa, fajn

jazzgirl
28. 11. 2007
Dát tip
A děkuji moc za chválu, jsem ráda, že se Ti ta dílka líbí... Mně ta Tvoje taky:-) I proto, že Tě znám a trochu jsi mi to osvětlila i včera... Takže se lépe orientuji a krásně mi to pak všechno zapadá...

jazzgirl
28. 11. 2007
Dát tip
S postelí to nemá společného nic víc než to, že jsem v ní ležela zrovana když jsem to psala:-). Nu což:-)... Ale chlapům (nahoře) to vysvětluj...:-)

Zarw
28. 11. 2007
Dát tip
Ona osamělá osladí osudnost za ni tedy a k ní (ne k posteli): pěkné velice

jazzgirl
24. 11. 2007
Dát tip
Já jsem se úplně lekla. Ufff...:-)

.
24. 11. 2007
Dát tip
neoslovilo.. rýmy jsou doslova hnusný :)

jazzgirl
24. 11. 2007
Dát tip
Daří se Ti:-). Já také ráda dělám radost, takže co nejdřív jsem zpátky a přečtu si Tě, jak jsem slíbila:-).

jazzgirl
24. 11. 2007
Dát tip
:-D. Jak oni diskutovali, byla jsem zrovna on-line a nestíhala jsem, jen jsem koukala:-). A děkuju moc za tip a za chválu! Děláš mi dnes radost:-).

jazzgirl
21. 11. 2007
Dát tip
Děkuji moc a přiznávám, že se motá asi kvůli přesahům (a možná nejen to)... Je trochu starší, ale tím se nevymlouvám:-) - jen předesílám, že teď už (snad) budu lepší:-). (s pozitivní motivací od autorů, jako jsi Ty, to určitě půjde:-) ). Já jsem celá taková zamotaná:-).

Cairo
21. 11. 2007
Dát tip
zamotaná, ale dává smysl*

jazzgirl
09. 11. 2007
Dát tip
Třeba sama cítím, že se do této doby nehodím... Jsem ráda, že je to v tom cítit...:-). A co se týče obsahu-je vždy mým záměrem ho skrýt, není to na jedno přečtení,musí se hledat... Kdyby byl vidět na první pohled, teprve pak by to bylo, dle mého názoru, nevzrušivé. Ale díky...

HV
09. 11. 2007
Dát tip
rytmika jak atomove hodiny veru:)) ratatatatatata...tie rymy ani tak nie su zle, ako skor obsah pride taky akysi ako z textov z niekolko desatroci pozadu...ale rytmus vcelku zvladnuty..obsah sa vsak straca, je nevzrusivy...

Ay´Le
08. 11. 2007
Dát tip
Norsko ma recht:D ale teda ten posledni radek je jak z marsu:)


Norsko 1
08. 11. 2007
Dát tip
mlč

Vilné dotazy nezodpovídám.

Norsko 1
08. 11. 2007
Dát tip
ty už ležíš ?

Jdi si tedy lehnout, Norsko.

Norsko 1
08. 11. 2007
Dát tip
stejně jde jenom o postel, pišto

O to je to horší. Mít podzimní splín a skepsi v létě, to je vyložená ostuda.

jazzgirl
08. 11. 2007
Dát tip
To ne, tu báseň jsem psala před rokem v létě:-).

Á, podzimní splín a skepse...

Norsko 1
08. 11. 2007
Dát tip
s kým se mám tady bavit

Takhle nikoho nesbalíš, Norsko, musíš víc zaobaleně. A nezahrnuj mě tolika avízy, to je inflace!

Norsko 1
08. 11. 2007
Dát tip
stejně jde jenom o postel :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru