Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánoční besídka

16. 11. 2007
2
26
2956
Autor
Garth
Posmýkal jsem se mezi ostatními těly, mrtvými, tak, jako jejich oči byly mrtvé. Jejich vnitřnosti brzy vyhřeznou, jako peří z roztrhaného polštáře. V jejich krvi pak smočí ruce a půjdou vstříc hvězdě.

Deuzx nabil zbraň a podíval se mi na chvilku do očí. Zarazilo to jeho i mě. Byl jsem ještě nadopovaný z těla Luccia, popadl jsem Ježíška a skočil příma na Deuzxe. Okovanýma botama napřed. Byl ale o něco rychlejší, než jsem čekal - takže mu bodce neprorazily lebku, ale propíchly krk. Nestihl ani zachrčet a já dopadl na zem a tím jsem mu urval celou hlavu od těla.
Nobody knows.
Říkejte mi Josef, za ženu jsem pojal Marii a splodili jsme dítě.
Ten plán byl naprosto prostinký a proto jsem věřil, že úplně stejně prostě vyjde.
Budeme naše dítě vydávat za syna božího.
You wish us luck.

Prohnaně, Salome. Vínem jsi opilá a tančíš; Salome. Ukaž mi prdelku - posthypnotický příkaz fungovat nepřestane - když jednou ženskou zlomíte, máte ji. A čím větší práci to dalo - a Salome, s elektrodama na hlavě, ležela na zemi ve vlastních výkalech, dlouho, až pak neměla dlouho co jíst - tím silnější to je. Hadi nahradí vysokopotenciální můstky v mozku, Salome tím byla tak šílená, že si rvala prsty do uší, aby se dostala na vlastní mozek a mohla ty hady vytáhnout ven. Slizce se jí plazili po šedé kůře mozkové, to vždycky, když jsem jí dal správnou dávku.
A potom to začalo fungovat i bez drogy.
Tak Salome, jdi. Teď už není čas na lásku.
Moje nejoddanější a nejvěrnější teď půjde a najde Josefa a sejme jeho ženu a jeho dítě. Jeho dítě.
Salome přejela špičkou jazyku po žiletce. Z jazyku na žiletku vytekla krev. Salome přitlačila a žiletka jí projela jazykem.
Není již žádné boží dítě, usmál jsem se.
(z převyprávěných biblických příběhů)


Advokátní kancelář Garth&mandarin, která již brzy uvede
převyprávěné biblické příběhy

vás zve na

Vánoční besídku.

15. prosince, restaurace EXIT na Smíchově, Praha. http://www.exit.cz

s sebou : vánoční cukroví
vánoční dárečky
vánoční prózu
vánoční poezii
vánoční obrazy
vánoční fotografie

PS.: Možná budeme číst převyprávěné biblické příběhy.
PPS.: Tentokrát žádná dražba.
PPPS.: Půjde o milou a příjemnou akci! :-)

odkaz na liteře

zatím ...... Garth, Jjezibaba, Stanislav, Grafoman, ... JOIN US!

26 názorů

plave kapr v potoce a rika si: odkdy ja vlastne umim plavat?

pozorovatel
20. 11. 2007
Dát tip
Plave kapr a zpívá si: "Plavu si ani nevím jak..." (blbej fór, hajzlící jste)

katugiro
20. 11. 2007
Dát tip
Plave kapr a říká si: "Plave kapr a říká si: 'Plave kapr a říká si... ...' "

Dero
20. 11. 2007
Dát tip
Plave kapr v Národní knihovně a říká si: "To je blob!" (ha ha ha; téma vyčerpáno)

Zbora
19. 11. 2007
Dát tip
Plave kapr v puse a řiká si: "To je blomba!"

to se musi pripominat... ------------- Plave kapr v jadernym reaktoru a řiká si: "To je bomba!"

Zbora
18. 11. 2007
Dát tip
Neblbni, vždyť je půle listopadu. Do té doby to všichni zapomenou!

jebem já vám vášho boha

Dítě, ale maj tam židle....

když nejde hufnágl, tak z toho není cítit žádný průser, to je na prd, asi tak bych to řekla

Mně se exit líbí. Asi přijdu místo grafomana.

JiKo
17. 11. 2007
Dát tip
exit je maléééj :-)

sk8ergirl
17. 11. 2007
Dát tip
Celebriána mě láká, ale nevím , je to ještě daleko :)

Celebrian
17. 11. 2007
Dát tip
Jasně :-)...těším se

Někde kolem Liberce bude Ještěd, jestli mě paměť neklame...

papouch
16. 11. 2007
Dát tip
já faky snad do toho Pejřim... ééé .. do tej prhy voctěhuju

Milly
16. 11. 2007
Dát tip
Uvidí se... :-) Dík za pozvání. .-)

A já tam budu? Nebudu.

stanislav
16. 11. 2007
Dát tip
besídky jsou pěkné, besídky patří na gramofon

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru