Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chcíplý pes

21. 11. 2007
2
96
2672
Autor
Lakrov

 


 

S ohledem na v sítích číhající nebezpečí, o jehož síle už začaly kolovat legendy, věnujte prosím pozornost následující informaci:

 


Smečku zemřelých příslušníků čeledi canidae nic nezastaví před další invazí na webově orientovanou literární veřejnost. Jelikož se nejedná o první, a pravděpodobně ani poslední plíživý útok tohoto druhu, žádáme její členy, aby se buďto přihlásili v diskusi pod tímto článkem nebo dokonce oznámili svoji polohu v podobě GPS souřednic, IP-addr nebo MAC-addr. Poskytnuté údaje budou použity k následnému odstřelu. Prosíme proto o uvedení co nejpřesnějších hodnot, aby se tak předešlo nežádoucím ztrátám z řad nevinných.


 

Děkuji za pozornost

Howgh


 


 

 
Slovník rozdílných výrazů pro cizojazyčné čtenáře:
chcíplý  =   zdochnutý
smečka   =   svorka
krocan   =   morjak

 

96 názorů

baronka
03. 11. 2008
Dát tip
Lakrov sedím u okna co vede do Světa a poslouchám Beatles

kapitan
08. 12. 2007
Dát tip
A tak ..raději odplouvám..Ahoj

Lakrov
08. 12. 2007
Dát tip
Myslím, kapitáne, že ač jste se (jsa zvyklý z boje nebo moře) statečně přihlásil, v té smečce nejste. O vpuštění do bungru budeme muset jednat.

kapitan
08. 12. 2007
Dát tip
Jsem v té smečce? Nejsem?...Pro jistotu zdrhám do krytu..tak a je to

Lakrov
05. 12. 2007
Dát tip
Pro rebecca13: ...a já si po dočtení Tvého příspěvku, o jehož technických aspektech mnoho nevím, představuji pana Pannu na moll, padajícího (staticky) na hlavu. (Vodárenské nebo technologické konsttrukce?)

Lakrov
04. 12. 2007
Dát tip
Pro rebecca13: Jó, štíři (a štírky!). Nám, pannám, nezbývá, než... stárnout (a padat :-) )

Lakrov
03. 12. 2007
Dát tip
Pro rebecca13: Máš smůlu. Broky došly. A protože se zřejmě nedokážeš zadávit vlastním jedem, jako někteří jiní, nezbyde Ti, než psát dál.

Lakrov
02. 12. 2007
Dát tip
Pro rebecca13: Pif, paf! Zásah? Potopená? :-)) Nevím, zda zrovna Ty jsi ta, která pro odhalení nebezpečné smečky chyběla. Dík (za úplnnost)

pista: to jsou celi oni

...a odborníci mlčí...

*typu :)

Aaale, ty si to moc idealizuješ. Taky tam máme skupinky tipu Zelená síla či Národní otvor...

...a ve žlutém tikotu se do cíle řítí obhájce loňského titulu Marťan Roku...

Mám z vás tik.

a nebudete to bolet, pisto?

No tak jsem si kapičku zadegeneroval, a co má bejt??? Trhně te mi tykadlem.

Garth
23. 11. 2007
Dát tip
Sakra kdo tady ještě věří, že Pišta Hufnágl není mimozemšťan? Copak se nikdy nepoučíte? COPAK SE NIKDY NEPOUČÍTE?!

posloucham horkyze slize. kdyz od nich ted pusitm beatles, bude to zvlastni.

katugiro
23. 11. 2007
Dát tip
Poslouchejte Beatles. To je vše, co Vám můžu říct.

Takhle do hloubky jsem nad tím ještě nepřemýšlel, pane redaktore.

katugiro
22. 11. 2007
Dát tip
A pracovat ve spánku bys nemohl?

To nejde, nemůžu spát v práci. Nebuď trdlo.

katugiro
22. 11. 2007
Dát tip
Pišto, spi už. Vezmi si příklad z Pomerančové.

vsak tu uz ani nejsem! ani ve vane nejsem! spim! ;-)

Protožes ho vyděsil, jak ses za ním hnal!!! Přísahám, že jestli ho něco přejede, vezmu si to tvoje! (a vy, děti, už máte kurva dávno spát, tak ať už vás tady nevidim!!!)

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Nevmetu, jsemť bytostně laskavý. A tímto dnešní rozmluvu končím, milé děti. Pokud bude ještě Pišta_Hufnágl něco říkat, nevěnujte mu pozornost, protože pořád ještě nechytil své pindavé ego.

Se divím, že mi nevmeteš vorplivátko...:(

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Ty bys mohl mít leda takovou malou, malinkou vorvaničku. Spíš vorbidet. A pro tebe je to až až!

Poslechni, ty jsi v mé koupelně byl, žeano. Tak nechápu, proč tohle tvrdíš. Jistě, každý nemá takovou koupelnu, jako já (a prosím, vynech ty obvyklé narážky na zazobané podnikatele), ale to snad znamená, že mi má být vorvaň upřen? Áha?

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
A jsme zas u toho. Opravdu si myslíš, že lze lovit ve vaně vorvaně? I když vypadáš orvaně a máš obrácenou polévku, prach jsi a kytovce do koupelny nevtlačíš!

Prach vyvane, ve vaně.

polevku s prachem ovsem nezeru. ani ve vane, tö po mne nemuze nikdo chtit! :_)

Obrátit polévku lze, to mohu potvrdit.

Což přečíst... ale sežrat to nemůžeš!!! .)

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Ale v polévku se neobrátíš, to zase ne.

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Prach se také usazuje, s tím nic nenaděláš.

pista: jeste ze jsem ve vane a nemuzu sito precist!!!

Pom: A byly s bramborovým knedlíkem a sladkokyselým zelííííím!

mne mrzej ti vrabci, ja dneska jela kolem pisty. a pocet kminu mi nevadi. a odesla bych s jeste vetsi neporizenou, takze by pista nebyl skodnej. garth, nedelals ty nekdy na zakaznick epodpore microsoftu? :_)

Polévky se usazují, věř nebo ne.

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Pokud ti na něm nesedí moravský vrabec, nedělej si starosti. Dělej si polévky. Ty nesedají.

kramdo nebo ukosem? kdo se v tom ma vyznat! z vany!

Tady vidíte, že i mistr tesař se někdy utne.

Garth
21. 11. 2007
Dát tip
Byl jsem vyzván Hufnáglem Pištou k podpoře. Podporuji vás. Není větší potěšení, pro ortodoxního lumpa, než olovo do nepřítele napumpovat jak pumpa. Podpora byla právě dokončena. Děkuji.

Mně se líbí, ale něco na něm mi nesedí. Když odcházel, kradmo pohlédl úkosem. To nemůže být náhoda.

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Jednu musel napsat ještě před ptáčkem. Ale asi se mu nevyvedla, jinak si nedovedu vysvětlit to fiasko s nepořízenou. Říkám vám, ten chlapec se mi nelíbí!

Já mohu potvrdit, že na těch písemkách něco bude, byť mně předhazoval pouze dvě. Ještě nikdy se mi nestalo, že by se mi vrtal v computeru, a odešel s nepořízenou. Říkám vám, ten chlapec má nějaké starosti!

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Mně Dero zase lhal, když tvrdil, že během během tří dnů píše tři nejtěžší písemky na světě, pročež se musí v jednom kuse učit a nemá na nic čas. To je mi ale pěkný ptáček! Byl teplý, Pišto?

Teplych ubyva, protze se nevenujeme tematu a pista cisti babovku od carek? tyjo. tak to jdu radsi do vany, do teply!

A abych se držel tématu, brabec byl pochopitelně podáván teplý.

Mimochodem, uvařil jsem dneska Derovi Moravský brapce, a tvrdil, že mu to chutnalo. Jsem potěšen, i když vím, že lhal. (Připravil jsem brapce s dvěma kmíny, kdežto na moravě se dělá s jedním, to musel poznat.)

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Věnujte se laskavě tématu! Teplých ubývá.

No bodejť. Jak bych to jinak čistil?

Pista - a mas tam pisek?

Já ve své formičce na bábovku žádné čárky namám. To je diskriminace a i jinak je to hnusné!

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Čárky ve formě na bábovku mám, ale nikdy jsem si nepomyslel, že jsou to mapy.

Až strany dojdou, tak se jich zeptáme. Zatím žádná nedorazila.

hm. jak asi budou vypadt mapy az dojdou svetovy strany? budou nestranne?

Když se budu držet Jičí hypotézy, tak budou mapy ve formě čárky, nejspíš.

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Odstavili nám sever, teď ubývá i jih... kdy to skončí?

25.2. 2007 19:44 Po těžké nemoci zemřel v neděli odpoledne v pražské nemocnici herec Jan Teplý. Bylo mu 75 let. Hrál např. ve filmech Skřivánci na niti, Ucho, Fešák Hubert či Oznamuje se láskám vašim. Smrt herce oznámila tajemnice Herecké asociace Martina Albertová. (novinky.cz) ***************************************** Jak vidno, ubývá jich...

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Jedinou jistotou jsou ti teplí.

Teď v zimě jsou studení i živí, tak možná tím vznikla ta nepěkná situace...

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Na to by se snad přišlo.

Není-li to ovšem omyl.

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Tak to ho omlouvá.

Je to chcípák.

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Nikdy nezapomenu. Ale proč něco neřekne?

Lakrov je mrtev, nezapomeň.

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Nebo Lakrov.

Teď by se hodilo, kdyby něco podotkl autor "brek."

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Fňuk.

Čest jeho památce.

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Asi někam neprozřetelně napsal GPS s ouřednice.

Tak mi napadlo, že Lakrova možná někdo zabil, jinak by to smazal i bez našich pindů.

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Myslím, že jsme tuto diskusi zdárně uzavřeli. Otázkou je už jen zda ji teď Lakrov smaže, nebo ponechá zde, na památku mrtvým, pro výstrahu žijícím.

No, já taky ne. Se ze sebe teda nestačím divit... :(

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Nemuselo, to máš jako se sexuálním obtěžováním. Důkazní břemeno je na straně podezřelého, tedy na tvojí. Nikdy bych si nepomyslel, že jsi vrah, podvodník a sexuální obtížník, Pišto!

No, to by se mi muselo prokázat, že jsem ho uvedl v omyl zabitosti úmyslně, ne?

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
To záleží, jestli mu zabitím způsobíš jen zdravotní újmu, nebo majetkovou škodu. Pokud se ukáže, že jsi ho ve skutečnosti nezabil, je z tebe podvodník. Trestní sazba tři až pět let.

Dobře. Tak tedy - když zabiju mrtvého, je ze mě vrah? Nebo něco jiného, dosud nepojmenovaného?

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Osobně si myslím, že by se tato disciplína mohla objevit již na olympijských hrách v Číně.

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Možná o tom, jestli má smysl zabíjet mrtvé.

A o čemže se má diskutovat?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru