Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kontury

24. 11. 2007
8
37
2267
Autor
jazzgirl

Kdy zase svolíš

obkreslit kontury

nahého těla


konečky prstů

milovat
po plátně

na kterém spáváš?

37 názorů

jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
Díky:-) Jsem moc ráda, že dílka, která jsem psala s myšlenkou navodit určitou atmosféru, tento účinek opravdu mají...

Bluedragon
04. 07. 2008
Dát tip
Navozuje pěknou atmosféru. Trošku jak z druhé strofy jednoho mého dílka. :-) T*

Anetté
03. 12. 2007
Dát tip
:)

jazzgirl
03. 12. 2007
Dát tip
Na dvojsmysly jsem (výjimečně) vůbec nepomyslela:-)... A děkuju za tu poctu s oblíbenými autory...:-) To je milé a potěší... Mám radost...

Anetté
03. 12. 2007
Dát tip
Ale né, úslužným gestem jsem měla na mysli jen a jen avízo:)) To tu zase dělám dvojsmysly?:)) A Krystalická... čistá průzračná jemná... má to takovou nadnesenou atmosféru.:)) Tak nevím, jak moc jsem to teď objasnila:))) Nedokážu odhadnout, co tu báseň takovou dělá... Asi jazyk a ta slova, co a jak používáš:)) Používáš je úžasně a používej je dál a já si Tě jdu dát k oblíbeným:)))

jazzgirl
03. 12. 2007
Dát tip
Děkuju moc:-)... To je moc krásné označení... krystalická...:-) Ovšem v jakém smyslu? Ať vím, co tu báseň dělá pro tebe přitažlivou... ať pak takto píšu i další...A úslužné gesto záškodníkovi? Jaképak:-)?

Anetté
03. 12. 2007
Dát tip
Krásná krystalická* Děkuji za tak úslužné gesto záškodníkovi:))) Avizoval:))))

jazzgirl
03. 12. 2007
Dát tip
Děkuji moc, je příjemné, že to cítíme stejně... Jsem ráda, že se líbí...

avox
03. 12. 2007
Dát tip
Podle mne je to o pocitech a ty prožívá každý jednou poprvé a tak slova plynou, jak je mysl přináší... a tahle přinesla krásně, díky za avi */

jazzgirl
03. 12. 2007
Dát tip
Děkuju...:-)

Santi€
03. 12. 2007
Dát tip
-tip-

jazzgirl
02. 12. 2007
Dát tip
Děkuju moc...:-) Bude se mi dobře spát:-)...

jazzgirl
24. 11. 2007
Dát tip
Děkuju... jsem moc ráda, že se Ti líbí... Každá pozitivní kritika mě nesmírně motivuje...

Amiška
24. 11. 2007
Dát tip
krásný *

jazzgirl
24. 11. 2007
Dát tip
Tak hledej, hledej...:-)

neco co by se mi libilo:)

jazzgirl
24. 11. 2007
Dát tip
Záleží na tom, co hledáš...

alek uspesnemu najiti taky clovek potrebuje patricny zazemi a tady..nic moc teda:)

jazzgirl
24. 11. 2007
Dát tip
Kdo hledá, najde:-) Tak hodně štěstí přeju a dík za zastavení:-).

ale nestaci to ke spokojenosti:) ackoli tady je pekne tezky najit neco z ceho by mi spadla celist:)

jazzgirl
24. 11. 2007
Dát tip
Ale říct si "je vcelku fajn" je také pozitivní:-). Tak díky:-).

Oldjerry ma pravdu..jako tady si tak maximalne muzu rict ze jako vcelku fajn ale ze by mi to neco prineslo to ani ne..

jazzgirl
24. 11. 2007
Dát tip
Děkuju:-).

Oldjerry
24. 11. 2007
Dát tip
...a bohužel i naposledy... Jo beru...

jazzgirl
24. 11. 2007
Dát tip
Právě proto, že se situace stále opakují, se budou stále a stále znovu objevovat v nových dílech. A pojetí, když je nové, je právě to, co má zaujmout. Moc děkuji za chválu formy, hodně jsem si s ní hrála. S tou inovací v obsahu to tak snadné u mě nebude, já totiž v životě nevyhledávám nové věci, užívám si lásku tradiční, vyhovuje mi. Není pro mě obehranou, já žiju poprvé...

Oldjerry
24. 11. 2007
Dát tip
Forma nádherná, obsah již poněkud obehrané téma. V tématech s láskou už je třeba víc invence, vynalézavosti - vždyť toho o ní bylo napsáno už tolik. Situace se stále opakují, noví autoři - byť nezávisle - píší totéž, co jejich předchůdci. Je třeba inovace...

jazzgirl
24. 11. 2007
Dát tip
Jééé, děkuju... tak to mám obrovskou radost... já jsem si na téhle dala záležet, Písmák má na mě dobrý vliv, opravdu se snažím... děkuju Ti...

jazzgirl
24. 11. 2007
Dát tip
Ahoj, lístečku, děkuju Ti... Mám radost, že jste se s Laurou u mě zase zastavili a tak mile mě podpořili...:-) Cením si toho moc...

jazzgirl
24. 11. 2007
Dát tip
Děkuju:-), tak já ji tak nechám a přečtu si něco od Tebe:-).

jazzgirl
24. 11. 2007
Dát tip
Jééé, děkuju... Ty jsi milá... Ta báseň je ještě horká, právě jsem ji dopsala - nebo spíše - dala jsem ji jen do konceptů, ale ona se zobrazila, tak jsem ji (celkem nechtěně a příliš brzy) zveřejnila:-). Tak to mě moc těší že se Ti líbí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru