Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Luční

28. 11. 2007
16
27
3072
Autor
j_i_r_i_k

Vyrazil šnek na výlet
chladnou ranní rosou,
už nepůjde tam ni zpět,
rozpůlen byl kosou.


27 názorů

hmmm, to ale krupe. T*

j_i_r_i_k
03. 06. 2008
Dát tip
To jsem moc rád. :) I když teda jestli Tě v trudných chvilkách těší hromady rozšmelcovaných zvířátek... no, zrovna já Ti to vyčítat nebudu. :)

j_i_r_i_k
03. 06. 2008
Dát tip
Přiznávám, převážně ano. :)

j_i_r_i_k
31. 05. 2008
Dát tip
aleš-novák: Nevím nevím, vnější rozpolcenost je přecejen na každém vidět o něco snáze, než rozpolcenost vnitřní. :) avox: :) (nepatří tento úsměv vlastně Oldjerrymu? Ne¨. Je Tvůj.) Oldjerry: Poslední Tvá věta je opravdu mistrným skloubením kosy a rosy, příjemné. :)

Oldjerry
31. 05. 2008
Dát tip
to je tedy pitva : chladná ranní rosa- - jak skalpel či břitva nabroušená kosa... Je to tedy na hraně, ale přece jen osvěžení.

avox
31. 05. 2008
Dát tip
Oldjerry mluvil o žížale co hledala si kamaráda? a protože je hermafrodit (ta žížala!) svou druhou půli pak měla ráda :-))

takže při pohledu z toho správného boku se ani nepoznalo, že je tak nějak...rozpolcený? :o)

lepší být čestně rozpůlen kosou než potupně rozšlehán sekačkou...

Neplač, pošlu ti nového - dva - kamoše...

danha
28. 11. 2007
Dát tip
dík, no :))))) - za smeč :))))

j_i_r_i_k
28. 11. 2007
Dát tip
danha: :))) Sakra, to mi nejak uniklo, dostal(a)s me :)

danha
28. 11. 2007
Dát tip
tak to nebyla kosa, ale mačeta - nezmiňoval ses totiž, že by ten šnek hodil šlofíka na pravém boku :)))

j_i_r_i_k
28. 11. 2007
Dát tip
Díky všem za úsměv :) Norsko 1: Jak nekompromisní? Půlka šneka chtěla dál, půlka zpátky... Že zůstane na místě není kompromis? :) sestricka.slunicko1: Třeba to půjde ještě zahojit... pozorovatel: Kdepa, ani si toho nevšim, takže zase žádnej trhák... Oldjerry: :)) MazLenka: Konečně někdo, kdo vidí podstatu :) Vaud: Já Ti ani nevím (a radši bych po tom dál nepátral, kdo ví, kam bychom došli :) ) danha: :) Ale kdepa, byl rozpůlen tak, že je z něj levý půlšnek a pravý půlšnek, ten maník s kosou je dobrej... j.nick: To se utře do trávy, stačí ještě chvíli kosit :)

T_O_M_
28. 11. 2007
Dát tip
auu

j. nick
28. 11. 2007
Dát tip
fuj, seškrabávat šnečí sliz z kosy... nechutné...:)*

danha
28. 11. 2007
Dát tip
a je plž :)))

guy
28. 11. 2007
Dát tip
:-)

Vaud
28. 11. 2007
Dát tip
cim to je, ze hlavni hrdinove Tvych del dopadaji tak spatne - predtim kanarek bez hlavy, ted snek-flek? :-) *

MazLenka
28. 11. 2007
Dát tip
Optimistická :) *

Oldjerry
28. 11. 2007
Dát tip
Nejen šnek dlouho, než-li povolila - silnou měla vůli... nakonec však stejně byla rozříznuta v půli.

pozorovatel
28. 11. 2007
Dát tip
ale nebolelo ho to, že ne?

chudák šnek *tip*

Norsko 1
28. 11. 2007
Dát tip
takové nekompromisní *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru