Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak psi

18. 10. 1999
0
0
1738
Autor
Kombajn

Lidstvo se žene do záhuby, spaste vaše prohnilé duše !

Jak psi Jak psi značkujeme si svůj revír, jak psi ceníme na ty druhé zuby. V dnešním světě vede válka, ne smír, a nikdo neví kam jít a kudy. Jsme jen zmetci stvoření dobou, ti co navzájem se rádi žerou. Idioti, co dál si svůj hrob kopou, a blíž ke smrti se hloupě derou. Jak psi, co nemají svého pána, jak psi, kteří se stále něčeho bojí. Jak psi, kteří nedočkají se rána, jak psi, co v kleci hloupě stojí.
zip
15. 04. 2002
Dát tip
pročs tohle napsal?

Kombajn
15. 04. 2002
Dát tip
sebereflexe

Bibša
24. 10. 1999
Dát tip
Já tedy určitě nejsem idiot a od smrti utíkám mílovými kroky !!! A určitě není moje duše prohnilá !!!

slavek
23. 10. 1999
Dát tip
pravda pravda...

Anonym
20. 10. 1999
Dát tip
MERLE: AHA... No, ale cyberpunk beru...

Kombajn
19. 10. 1999
Dát tip
JEAN: Ne, proc ? Ale vlastne mne neco zhudebnil kamarad, ale to je underground /Cvachtavy Lachtan z Brna/.

Merle
19. 10. 1999
Dát tip
Mám raději cyberpunk :-)))
Abych tě pořád nechválil, tohle mi připadá příliš o ničem a všem najednou. Ikdyž i to je možná pochvala. A nebo ne. Není to pochvala! NE NENÍ!!!!!

Jean
18. 10. 1999
Dát tip
Nezkoušels´ psát punkový texty?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru