Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Maharádženko

27. 11. 2007
3
11
1970
Autor
jazzgirl

Mojí maharádžence...

Maharádženko...

Pod turbanem na čele -

skryté znaménko.


11 názorů

to už nemohl být turban, ale šála kolem hlavy, že? :)))))- ještě na ni kouknu

jazzgirl
07. 06. 2008
Dát tip
Děkuji:-) Ta je pro spolubydlící, trochu jsem ji pošťuchovala, že nenosí turban, ale turboturban-viz stejnojmenná báseň:-) Jelikož ona s ním velice aktivně lítala po pokoji:-)...

rozkošná :)))***

Zarw
29. 11. 2007
Dát tip
Jedině tak novoročenku...

jazzgirl
28. 11. 2007
Dát tip
Tak to je prima... Tedy - přímo pocts, že přímo pro mě... :-) Mám radost. A říkám si, D. by také mohl zas něco, viď:-)?

Zarw
28. 11. 2007
Dát tip
Potěší, že potěší... byla to taková zkušební celkem, první... četla taky všechno, ale něco ještě odložím na pak, pak bychom tu jinak opravdu byly až do rána... Jsem ráda, žes tu... zas důvod se podívat, jestli se někdo dívá... A jen pro Tebe tedy příště zkusím něco zas zkusit...

jazzgirl
28. 11. 2007
Dát tip
Moje sluníčko, děkuju Ti:-). Zrovna jsem sáhodlouze přemýšlela nad Vodní dýmkou a snažila jsem se Ti tam napsat všechno, co se mi na tom líbilo, tak jak sis přála:-). Ale to bych tu seděla do noci a Ty by ses učetla, protože to je vážně plné nádherných míst a je krásná hlavně jako celek:-). Takže jen tři věcičky, ale snad i ty potěší:-)

Zarw
28. 11. 2007
Dát tip
I přes tu rychlost (říkalas) opravdu potěší, miniaturky, všechny... A znaménko i znamínko?:)... to by věděl nejlíp mr. joda... * (ke všem)

jazzgirl
28. 11. 2007
Dát tip
Děkuju za hvězdinku, hvězdinko:-)

:-) úsměvné :-) *

Dáša
27. 11. 2007
Dát tip
miloučké ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru