Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na názvu příliš nesejde

04. 12. 2007
14
13
2135
Autor
JirkaS

.....

Prázdný želví krunýř imigranta z předměstí Paříže jenž si svítí na cestu zapálenými auty – to někdy dává smysl! Ale jaká revoluce koček když misky jsou plné? Běž a říkej že máš účast se všemi sabotéry tohoto světa řezajících si větev pod vlastní zadnicí ale nikdo ti neuvěří Bude to šplích kal jenž nejde vypít protože když ti nebude zpívat v hlavě sbor polobláznů propuštěných starých žokejů a vychcaných kosočtverců co nejdou použít ani do piškvorek budeš pořád jen tou bílou domácí kočičkou u plné misky žrádla která by byla bláhová aby teď utíkala někam do chladné zimní noci...

13 názorů

Fart
28. 01. 2008
Dát tip
... na poušti bez oáz i tam život kvete ... jenomže ne člověk .... ale jen zvíře ví ... že hlady se nikdy neposerete ...

Winter
26. 01. 2008
Dát tip
Ale jaká revoluce koček když misky jsou plné? Ve všech výzamech *

kapitan
08. 01. 2008
Dát tip
Zajímavé...

berg
04. 12. 2007
Dát tip
Angažovaných děl jsem si už užil dost. Nemusím v tom pokračovat.

mohlo to být i méně spisovně, kvůli atmosféře...ale je to super, to jo...

slovak
04. 12. 2007
Dát tip
Trafil si do čierneho.*


Marcela.K.
04. 12. 2007
Dát tip
Jelikož tě trošku znám, vím, jak to máš s kosočtverci... takže jo ...je to tak *

Háber
04. 12. 2007
Dát tip
zenovo čisTé *

Vio
04. 12. 2007
Dát tip
Není to úplně marné, leč jsem vždy skeptický vůči soudům od televizní obrazovky. Nevím, jaký je Tvůj inspirační zdroj a zkušenosti.

Alojzia_W
04. 12. 2007
Dát tip
dost dobre...na tuto dobu prihodne...nieco podobne mi napadne vzdy ked vidim na MTV tych 15 rocnych, co sa snazia o protest:-)tip

Hesiona
04. 12. 2007
Dát tip
Myšlenka výborná. (jenom ten vychcanej kosočtverec mi tam moc nabourává "poetično" :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru