Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trumpeta

07. 12. 2007
8
47
3126
Autor
jazzgirl

Miles Davis, Roy Hargrove či ... Chet Baker Původně jsem tu měla video Cheta Bakera, ale toho mi bohužel na You tube smazali... Tak tedy Miles Davis:-)


Dechem tvým křičí...

Až měkce ji zadusíš,

Na srdci syčí...



47 názorů

jazzgirl
07. 01. 2008
Dát tip
avi zakladateli klubu "jazzmen" :-)

jazzgirl
13. 12. 2007
Dát tip
Jinak trombon mám ráda pořád:-). A ano, zamýšlela jsem to jako haiku... Je to taková příjemná forma - stručná, jasná, výstižná... dobře se mi píše...

jazzgirl
13. 12. 2007
Dát tip
Jasná věc:-) Klavír a zpěv a brácha trumpeta:-) - jazz:-)... Mám v plánu přepsat mu v brzké době do not tady tuto skladbu... Mimochodem - byla doba, kdy mi ani trombon/ista nebyl lhostejný:-)...

jazzgirl
13. 12. 2007
Dát tip
Přesně tak... A když se shodne celá kapela, je to nádhera... Víš, ono jde strašně poznat, když si třeba členové v kapele navzájem nerozumí... To pak je roztrhané celé... Jde slyšet, že si hraje každý na svém (písečku/nástroji:-) )

jazzgirl
13. 12. 2007
Dát tip
To věřím... Je mi jedno, jestli má někdo konzervatoř nebo je laik. Když někdo zahraje skvěle technicky, ale je to odhrkáno bez citu, nezaujme mě to. A naopak když se vyskytnou občas chybky, ale způsobené zápalem ze hry, je to naopak milé:-)... Jsem ráda, že to někdo vidí stejně, díky:-). I za tip:-)...

jazzgirl
13. 12. 2007
Dát tip
Nezáleží na tom, jak dlouho hraješ, to mi věř:-). Když máš motivaci a dokážeš se do toho položit, výsledek je vždycky parádka:-) Spousta autorů psala snadné skladby, ve kterých nezáleží na technice, ale na výrazu a takové věcičky mám nejradši.:-)

jazzgirl
13. 12. 2007
Dát tip
To může znít zajímavě:-) Já jsem na ten jazz, no:-). Zkusím na trombonek také něco vymyslet a až se mi to povede, pošlu avi:-).

jazzgirl
13. 12. 2007
Dát tip
Jééé, no vidíš:-)... A copak hrajete:-)?

jazzgirl
13. 12. 2007
Dát tip
Hraješ:-)? Trombon je taky nádherný nástroj. A já mám ráda hlavně klarinet...

jazzgirl
11. 12. 2007
Dát tip
Holátko: :-D Ani omylem:-D

Holátko
10. 12. 2007
Dát tip
slaboduché

papouch
09. 12. 2007
Dát tip
..jazzí a taky mám doma tři kytary, basu, mandolínu, flétnu, foukací harmoniku .. a tamburínu! (na to poslední umím asi tak nejlípe .-))

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
Děkuju...:-)

vlad03
09. 12. 2007
Dát tip
presne tak :)*

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
Díky moc:-)

nápodobně...:o)

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
:-) Zatím stačí brácha se svou trubkou, ten mě kolikrát nejen pofouká, ale skoro i odfoukne, jak do toho pere... To pak je dusítko fajn věc:-)... Krásnou noc přeji...

na pofoukání...:o)

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
Na copak harMoniky:-)?

aha...:o) tak jo. a mám doma pár foukacích harmonik, kdyby bylo třeba :o)

jazzgirl
08. 12. 2007
Dát tip
Děkuju moc...:-) papouch: Co ti papoušci všechno umí...:-) Někteří jezdí na motocyklu, jiní foukají do trumpety (a jiní si určitě dávají do trumpety:-D...) (jo a křídlovce se vůbec nedivím, opeřenče:-)...)

papouch
08. 12. 2007
Dát tip
jáá mám doma taky trumpetůůů :-) a aji křídlovku ale moc hrát neumím..

sambif
08. 12. 2007
Dát tip
oj, to je pekne... T

Petrusha
08. 12. 2007
Dát tip
mám iné asociácie ...

jazzgirl
08. 12. 2007
Dát tip
Neviděla...:-( Ale trumpetisty mám ráda natolik, že brzy tu ode mě jistě něco trumpetkového zase přibyde:-). A pošlu avízo:-). Už to díky Tobě umím:-)... Krásnou noc i Tobě:-)...

martinez
08. 12. 2007
Dát tip
rádo se stalo, alfonso - aj tobě dobrou - po tý ukolíbavce :o) jazzgirl - vidělas fil m policajtka s jennifer lopez? jim caviezel tam krásně hrál... na trubku aj celkově :o)

martinez
08. 12. 2007
Dát tip
no, nemáš zač - a dobrou :o)

také děkuji, hani :o)

jazzgirl
08. 12. 2007
Dát tip
Martinez, také moc děkuju - za milá slova a za to, žes mě naučila sem vkládat hudbu... Bez Tebe by to bylo polovičaté...

jazzgirl
08. 12. 2007
Dát tip
To těší a hřeje... Děkuju moc, alfonso...:-) Krásnou noc přeji...:-)

martinez
08. 12. 2007
Dát tip
šikula, na všech frontách - :o)

lahůdková ukolébavka...ještě že jsem neodolal...

jazzgirl
08. 12. 2007
Dát tip
My holky jsme v pubertě asi horší než kluci, to uznávám:-)...

jazzgirl
08. 12. 2007
Dát tip
Bráška hraje trubku:-)... Ale jemu to dedikováno není:-)... I když... možná by také mohlo, mám ho ráda, ale on by to asi neocenil, je v pubertě...:-)

jazzgirl
08. 12. 2007
Dát tip
Děkuji... To jsem moc ráda...:-) Já tuhle věc miluju...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru