Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trombonisti, vy hovádka...:-)

14. 12. 2007
5
72
3977
Autor
jazzgirl

Věnováno muzikálnímu "Jezdci na ničem", který si něco podobného včera přál:-), a také Kurťasovi, aby se brzy uzdravil a zase řádil tak, jako ten na videu...:-)




Nahoru dolů

Zníš kapkou erotiky

Na špičce zdvižce



72 názorů

jazzgirl
29. 12. 2007
Dát tip
Jééé, děkuji, to je milé...:-)

Ježková
28. 12. 2007
Dát tip
Hm... Obzvlášť kouzelné*

jazzgirl
20. 12. 2007
Dát tip
Jeee, super:-). Gratuluji:-)!

nějak to trvá, než se načte...asi je tam toho moc :o)

jazzgirl
16. 12. 2007
Dát tip
alfonso: Toš, vždyť je to tam:-). Nebo to měla být jiná:-)?

jazzgirl
16. 12. 2007
Dát tip
alfonso: Ony i ty čtyři roky v tomhle věku dělají hodně... Jezdec: My jsme šerpu nedostávali - naštěstí:-) Mně to připomínaly jen stužky, ale ty jsem pak stejně ztratila... Říká se, že kdo je ztratí, tak prý to neudělá a tak... No, já měla samé jedničky:-D (asi právě proto, že jsem stužky neměla na očích a nemělo mě tedy co děsit:-) )

no, to byl pokus o vložení jedné pěkné verze Basin street blues...nezdařilo :o(


a ještě reklama...k Losinám se vztahuje Muž z maskou z 18.4 2007 ..hádej kde...

no, moc jsem se nespletl...i když t vomhle věku je každý rok považován za věčnost...:o)

no počkej, já tě odhadoval věkově taky kolem maturity...:O) ale moc jsem neštudoval fotky nateensjazz, ještě se tam mrknu :o)

jazzgirl
16. 12. 2007
Dát tip
Mám bráchu skoro ve Tvém věku, zrovna včera mi osvětloval, co to znamená "pogovat", takže dnes už jsem hrdě v obraze:-) No, to se Ti pak nedivím, že Tě všechno bolí:-)...

jazzgirl
16. 12. 2007
Dát tip
No jo, vždyť Ty jsi měl ten maturiťák:-). A jak to dopadlo:-)? Cítíš se starší, koukám...:-)

jazzgirl
16. 12. 2007
Dát tip
A načpak:-)?

jazzgirl
16. 12. 2007
Dát tip
Alfonso, asi ještě po koncertě trochu spím, tak mi to tak nemyslí:-)...

no přeci tenhle: Brom tedy nejísti ve velkém:-)...

jazzgirl
16. 12. 2007
Dát tip
Děkuji, Alfonso:-)... Mám radost:-)... A Gusta:-)? To je kterýpak:-D???

dobrý kousek, se vším všudy, i s tou hříčkou o Gustovi :o)

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
No, asi bys na tom dopravním hřišti trochu přerůstal, tam by stačilo, kdybys udělal krok a děcka by teprve dojížděla na kole:-)...

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
Zkoušku na tu průkazku:-) Ale fakt:-) To existuje. Průkaz cyklisty se získává na dětském dopravním hřisšti(posílám odkaz, ať víš, že si nedělám srandu:-) ) http://www.uamk-cr.cz/besip/default.asp?id=300001

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
Toš asi jsi na něj nesložil zkoušku:-).

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
Průkaz cyklisty nám dávali někdy ve čtvrté třídě:-) Ráda bych ho našla, kdoví, kam se poděl:-)... Jo a u cyklistů se taky kontroluje alkohol, bacha na to:-) Vlastně ani nevím, jestli na alkohol kontrolují i chodce:-)... Vždyť jsou také účastníky silničního provozu:-)...

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
Jezdec na ničem: Doufám, že máš průkaz cyklisty:-D sestricka.slunicko1: Zcela rozumím, něžná duše:-).

možná...ovšem já o erotice píši v básni jinak:o),mám jich několik... v něžné opilosti ve stěnách hlučných vzdechů až zalekli jsme se souznění šeptala jsem Adónisi při lehkém tanci na špičkách... Tak vnímám erotiku,hvězdičko:o)

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
sestricka.slunicko1: Poznám - prostřednictvým dalších Tvých básní...:-)

to mne neznáš....:o))

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
chroustjazz: Na ten závěrečný kiks asi:-D

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
sestricka.slunicko1: Jé, děkuji moc:-) Tak to mám radost:-)... Myslela jsem totiž, že máš raději jemnější věci a že Tě takové trochu víc erotické dílko spíš odradí...:-)

máš to pěkné,hvězdičko moje:o) *tip*

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
Jezdec: Věřím, že to vyjde... A no vidíš, tak to si pak můžeš zařídit alternick "Jezdec v autě", viď:-)?

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
Oldjerry: Moc děkuji, vážím si ohromně toho ocenění a pochvaly...

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
Byla jsem klukovi na maturiťáku na začátku letošního roku (shodou okolností také tromboňák:-) ) A nepil, řídil:-). (také možnost, jak se ubránit pití - dojeď tam autem:-) )

Oldjerry
14. 12. 2007
Dát tip
Mně se to líbí, má to vtip - škoda, že tematicky nepasuje do mého klubu....

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
Nakonec budete mít ještě společné opary:-) Jako znak kapely:-D...

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
To je. Mně se líbí ten tón. A baskřídlovka je taky nádherná...

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
Big_George: Jo, trombonisti, ti umějí být pořádně "hot", jak říkáme my jazzmani a jazzgirls:-)... matrinez: Copak:-)?

martinez
14. 12. 2007
Dát tip
no a už zas... :oD

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
Jezdec: Děkuji za ukázku:-) Také jsem ji už viděla- když jsem se snažila vybrat něco, co by se k té básničce hodilo:-)

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
Jezdec na ničem: Však já vím, že je to snižec:-), dala jsem to tam záměrně jako jazykovou hru v kontextu, proto je to kurzívou:-).

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
martinez: Mně:-D? Ale kdepak...:-) Big_George: Ano, trombonek je nádherný, a obdivuju trombonisty, jaký mají odhad na polohy:-D...

martinez
14. 12. 2007
Dát tip
docela ti ty tromboňáky teda závidím, jak tak čtu ;o)

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
martinez: Dlouho jsem hledala něco, co by pasovalo k té básničce:-) A dlouho jsem hledala slova na básničku, aby pasovala na mé známé tromboňáky:-)...

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
Big_George: Já jsem byla v chemickém praktiku také šikulka - kyselinou sírovou...

martinez
14. 12. 2007
Dát tip
a ten šoumen je skvělej :oD

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
Koukám, že z mé básničky o trumpetce tu bude řetězová reakce:-). Jezdec ne ničem kvůli ní chtěl něco o trombonku, teď zas martinez saxofon...:-).

martinez
14. 12. 2007
Dát tip
já radši saxofon :o)

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
Ale já tam mám právě záměrně tu slovní hříčku:-)... Ale díky za info:-) Brom tedy nejísti ve velkém:-)...

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
Norsko: kurzívkou... Big George osvětlil?

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
Hóóódně lidí...:-)

Norsko
14. 12. 2007
Dát tip
co je to "zdvižec" ? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru