Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život peče oplatky

16. 12. 2007
9
12
4681
Staré známé přísloví i hloupému napoví: "Měj rád, miluj, důvěřuj, ale také prověřuj!" V porušené důvěře jenom krůček k nevěře, pokud zrádný býti chceš, první místo získá lež. Pak se dál už zaplétáš jako pavouk do sítí, do oblak sám vylétáš, ale štěstí nechytíš. Nikdy tento hnusný skutek nepřinesl duši klid, byl-li tam dřív, navždy utek, hloupost musíš zaplatit. Nevěra si lásku cení, aspoň máš čas k přemýšlení, která láska je ta pravá, skromná, věrná, čistá, zdravá. Když nabídneš rámě další, setkáš se jen s podlou falší, ta se v světě neztratí, nevěru ti oplatí. Pak se sebe začneš ptát, kdo má koho vlastně rád, strádáš, platíš doplatky – život peče oplatky. Dál ji živíš, platíš zlato, nedostaneš lásku za to, nevrátí ti ani frank – nevěra je bumerang.

12 názorů

morg: Někteří to ještě nevědí!!

***

moorgaan
15. 04. 2008
Dát tip
nevěra je důkaz vlastní slabosti...../**

No to je od Vás moc krásné, děkuji všem!!!!

Tom
15. 04. 2008
Dát tip
tve basne jsou trosinku polopaticke, ale tak to musi byt, tak to umis a tak je to u tebe krasne velice. **

ty taky...

moorgaan
16. 02. 2008
Dát tip
život spíš peče odplatky.-)).../***

Janina6
14. 01. 2008
Dát tip
Život peče oplatky, nevěra je bumerang. Tyto dva verše jsou prostě famózní!!! :-))*


Zarw
16. 12. 2007
Dát tip
Příměji a přesněji to snad ani nejde říct; ty oplatky jsou tam asi to nejvíce překvapivé:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru