Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokus č. 15

19. 12. 2007
6
17
1789
Autor
danha
milenko má ukrytá ve své tajnosnubné chýši málo tě zná kdo po řádcích tě čte či hlas tvůj slyší ty celá v sebe samu zamotaná jsi symfonie mému světu daná trojrozměrná - jak jinak lze by bylo mé srdce že se ve tvém zrcadlilo milenko má je rozvernost mi vlastní kde krásní lidé jdou mi v ústrety najdou svůj obraz v některé z mých básní snad odpustíš mi něžné úlety milenko má ...

17 názorů

Ó
30. 12. 2007
Dát tip
...Mylenko četl jsem o Tobě....jak včera...v myší podobě...vlezla jsi ke mně pod peřinu...a šimrala mě...kvůli rýmu...tím potěšen jsem...a to...moc... ...děkuji...

Ó
30. 12. 2007
Dát tip
...děkuji...

danha
29. 12. 2007
Dát tip
no dyť, je ode mě pro Tebe :)))))

Ó
29. 12. 2007
Dát tip
...dnes nepůjdu spát...budu si hrát na prince... a čekat až mě přijdeš probudit...jen sladce snít...... ale, když to bude trvat moc dlouho...odstrojím celý stromeček...a sním Ti všechno cukroví...a potom budu tlustý ...a nebudu se Ti líbit...tak.../to je krásná pomsta/... ...ovšem ta báseň...je ještě o moc krásnější...

danha
29. 12. 2007
Dát tip
ach, milý můj ukrytý ve své tajnosnubné chýši málo tě zná kdo po řádcích tě čte či hlas tvůj slyší ty celý v sebe sama zamotaný jsi převzácný part mému světu daný trojrozměrný - jak jinak lze by bylo mé srdce že se ve tvém zrcadlilo ach, milý můj je rozvernost mi vlastní kde krásní lidé jdou mi v ústrety najdou svůj obraz v některé z mých básní snad odpustíš mi něžné úlety ach, milý můj ... - s láskou Tobě, Ó :))))

Marcela.K.
29. 12. 2007
Dát tip
nejedná se o ženu, milý Ó...ale o poezii :-) ale toužíš-li po básni...přečti si třeba PRO TEBE z května loňského roku u mě...ať se ti hezky usíná :-)))

Ó
29. 12. 2007
Dát tip
...och...proč já nejsem ženou...taky by mi... někdo...možná...napsal báseň...

Janina6
20. 12. 2007
Dát tip
:-)*

danha
20. 12. 2007
Dát tip
a ne "básníííčko"? - když básnííík?

Marcela.K.
19. 12. 2007
Dát tip
Já vím, ale jeden mi říkal ,,básničko" :-)))

reinka
19. 12. 2007
Dát tip
alfonso...vidíš to taky? :o)))))))))))))

danha
19. 12. 2007
Dát tip
:))))

Marcela.K.
19. 12. 2007
Dát tip
:-))) jsem cvok :-))

danha
19. 12. 2007
Dát tip
už zase čteš něco jiného :)))

Marcela.K.
19. 12. 2007
Dát tip
moc se má...tvá mylenka...máš tam hrubku :-))))

jo, má se...

reinka
19. 12. 2007
Dát tip
ta tvá milenka se má... :o)))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru