Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chci vrátit čas

20. 12. 2007
5
5
3229
Čas nečeká, utíká, mnohé srdce naříká, že je prázdné, zoufalé, kdysi bylo troufalé, ale dnes už nemá síly, jizvičky se do něj vryly jako vrásky do tváří; ani ta už nezáří jako kdysi v polštáři skrytá, čistá, nevinná; teďka však již peřina jenom tělo přikrývá, když nám roků přibývá. Dneska čas nás podvádí, ne jak kdysi ve mládí hovořil k nám přímou řečí, dneska srdce trpí křečí, v samotě se zavírá, už se štěstím nesvírá, netancuje, nejásá, netopí se ve krásách, šedou barvou natírá, snad zas sílu posbírá. Kouzlí, volá, zní můj hlas, přitáhnout chce k sobě zas štěstí, lásku, přátelství, ať se v našich srdcích skví naše velké tajemství, jež má krásné, vzácné jméno, je to L Á S K A – muži, ženo! Souboj s časem nevzdávejte, navzájem se rádi mějte! Ať vaše přání a sny a touhy provází život krásný a dlouhý, uzrají jako na poli klas; já znovu a zas chci vrátit čas, by láska kouzelná zůstala v nás.

5 názorů

moorgaan
20. 03. 2008
Dát tip
..laska je sviňa...

moorgaan
20. 03. 2008
Dát tip
..laska je sviňa...

Janina6
21. 12. 2007
Dát tip
:-)*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru