Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

skromná

21. 12. 2007
8
15
3492
Autor
ruprecht

 

   skromná


   zajásáš
   i nad tím
   že mám holý
   nejen zadek

15 názorů

Marcela.K.
31. 12. 2007
Dát tip
:-)) veselý Silvestr :-)

ruprecht
31. 12. 2007
Dát tip
Poslyš, "kolego"! Tebe nemůže nikdy napadnout nic kloudného. Ty totiž neznáš ani pravopis. A to zase leze na NERVI mně! Naneshledanou!

Zajímavé moudro, jen jsem ho už někde slyšel. (nashledanou) něco zajímavého na Silvestra. Zvláštní je, že mne nikdy nenapadnou nějaké vánoční nebo Silvestrovské texty. Nejspíš tím, že mi vánoční čas leze na nervi a rýmovačky jsou jenom obehraný kliše.

Lakrov
28. 12. 2007
Dát tip
Zajásáš vypadá, jak z jiného... nejen jazyka.

:)))))

Háber
21. 12. 2007
Dát tip
:))) dobrééééééé

ještě se neholí, asi...?

Janina6
21. 12. 2007
Dát tip
No, já jsem fakt skromná, mému silně proplešatělému muži vždycky lichotím, že má vysoké čelo - znak inteligence :-)) A taky jsem slušná a prosťoučká a nic jinýho než holá hlava se mi nevybavilo :-))

Marcela.K.
21. 12. 2007
Dát tip
:-))) hřebíček do hlavičky?!!! :-))))

Janina6
21. 12. 2007
Dát tip
Já nevím, jestli jsem to pochopila... to jako že ona má ráda holohlavý? :-)

Marcela.K.
21. 12. 2007
Dát tip
Teda za tohle jsem ti tip dát nechtěla, ale neumím to smazat :-))) jsem u tebe nastavená jako robot :-)))

Marcela.K.
21. 12. 2007
Dát tip
...i předek??!!! :-)))) fííííha :-)))

ruprecht
21. 12. 2007
Dát tip
myslíš?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru