Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proud času

02. 01. 2008
10
14
2597
Autor
jazzgirl

Dnes jsem viděla film s názvem Proud času:-) Ale báseň jsem napsala už včera:-)...



Unáší Tě čas.

Zachytíš se do mých řas -

smrti napospas.









14 názorů

Zarw
05. 01. 2008
Dát tip
Jak nám ten rok začíná:), ale z biologického hlediska jsou ty řasy nádherné, jistě přes všechno udělaly, i by udělaly, spoustu radosti... mně tedy ano, děkuji... (t)

jazzgirl
04. 01. 2008
Dát tip
Díky moc, udělala jsi mi radost...:-)

Anetté
04. 01. 2008
Dát tip
To je strašně pěkné:)*

jazzgirl
03. 01. 2008
Dát tip
Díky... Ono je to dedikováno člověku, kterého mám moc ráda a on je více než o 40 let starší než já a když začne o smrti, hrozně to bolí... Uklidňuju se tím, že ze vzpomínek mi ho nic nevyrve... (to je ten význam, který tam našel IVO...)

pété
03. 01. 2008
Dát tip
hezké, i když ta smrt je vskutku morbidní...ale pokud to má být jen vyjádření času, pak ok..a obrázek parádní

jazzgirl
03. 01. 2008
Dát tip
Děkuji:-) Však s nimi také krásně chytají:-)...

jazzgirl
03. 01. 2008
Dát tip
SnoopyDuck: To jsou právě mořské řasy-ruduchy:-) Chtěla jsem takový obrázek, aby vypadal zároveň jako řasy-rostlinky a řasy lidské. To byl trochu problém, ale toto snad tak trošilinku...:-) alfonso, Javorovy_listecek, Oldjerry: Děkuji moc, pánové:-)...

Oldjerry
03. 01. 2008
Dát tip
Nonono - proč smrti, jsou ještě nějaké mnohem zajímavější možnosti - například dobře rozjuchaná... ta... to je krásný pospas.

lahůdka...

jazzgirl
03. 01. 2008
Dát tip
IVO, děkuji za zamyšlení a za tip... Slova v této miniaturce jsou dvousečnou zbraní, ale to jste jistě sám poznal, ty řasy, v jednom ze svých smyslů, ke smrti v proudu dopomáhají... Jak se do nich člověk zamotá, nedopadá to dobře... Ale pravda je, že já mám raději ten druhý smysl, kterému by ten verš s hrází odpovídal... Vystihl jste to skvěle:-)...

IVO
02. 01. 2008
Dát tip
"...ty jsou pevná hráz." Proč do toho hned zatahovat smrt, ta stará potvora jednou přijde nevolána. Za obrázek i miniaturku *T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru